تعمیرات گوشی سامسونگ M31 Prime در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 Prime در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M31 Prime 

چندین سال بود که سامسونگ گوشی های خود را در نسخه Prime تولید و عرضه نمی کرد اما اینبار بعد سال ها گوشی سامسونگ گلگسی M31 Prime را تولید و عرضه بازار های جهانی شد.

گوشی های سامسونگ برحسب سیاست گذاری های این شرکت در مدل های مختلف با مشخصات و قیمت های مختلف وارد بازار گوشی های هوشمند شد.

در تمامی قیمت ها و مدل ها شما میتوانید یک گوشی هوشمند سامسونگ خریداری کنید که نیاز های شما را برآورده کند ، مساله اصلی این است که شما چطور بتوانید یک گوشی سامسونگ مناسب با بودجه و یا نیاز های خود پیدا کنید یا اصلا برای گوشی سامسونگ شما مشکلی پیش آمده است و به دنبال راه های تعمیر آن یا یک تعمیرکار متخصص و مجرب میگردید ، ما برای کمک و راهنمایی به شما اینجا هستیم.

ما در سایت نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir) سعی داریم که شما را به بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران گوشی های سامسونگ متصل کنیم تا بدون هیچگونه نگرانی و با گارانتی گوشی های خود را تعمیر کنید ، و در مسئله خرید شما را راهنمایی کنیم تا بهترین گوشی سامسونگ را نسبت به نیاز های خود انتخاب و خریداری کنید.

شما میتوانید تمامی مدل های بروز گوشی های سامسونگ از سری میان رده تا پرچم دار را از فروشگاه اینترنتی ما با بهترین قیمت خریداری کنید.

ابتدا قصد داریم گوشی سامسونگ M31 Prime را از نظر طراحی و ساخت باهم بررسی و کنیم تا شما به راحتی متوجه شوید که این گوشی معیار های گوشی مدنظر شما را دارد یا خیر.

گوشی سامسونگ M31 Prime از نظر طراحی کاملا شبیه گوشی سامسونگ M31 می باشد.

ابتدا میرویم به سراغ مشخصات ظاهری گوشی M31 Prime ، این گوشی دارای چهار ماژول دوربین در قاب پشتی می باشد که به همراه یک فلش در پنلی مستطیلی در گوشه قاب پشتی قرار گرفته که این پنل به همراه دوربلین ها و فلش توسط شیشه ای محافظت میشه که باعث یک دستی و زیبایی پنل دوربین های این گوشی شده است.

حسگر اثر انگشت که امروزه یکی از واجبات گوشی های هوشمند می باشد در این گوشی هم وجود دارد که در قاب پشتی به صورت بیضی قرار گرفته است و به جز همه این ها فقط نام سامسونگ می باشد که در قاب پشتی حک شده است ،یکی از نکات مثبت این گوشی این است که طراحی شلوغ در این گوشی پرهیز شده.

در پنل جلویی گوشی M31 Prime یک صفحه نمایش با حداقل حاشیه وجود دارد که دوربین سلفی در بالا به صورت قطره طراحی و جایگیری کرده که حداقل حاشیه برای صفحه نمایش M31 Prime ایجاد کند ، اسپیکر تماس و سنسور آن در همان حاشیه بالا بدون اینکه در دید باشد قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ گلگسی M31 Prime در سال 2020 تولید و عرضه بازار گوشی های هوشمند شد که از سیستم عامل اندروید نسخه 10 پشتیبانی میکند و تا اندروید 12 هم آپدیت دریافت می کند.

در ادامه به نقد و بررسی کامل تر این گوشی جذاب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 Prime در کرج

 

تعمیرات سامسونگ گلگسی M31 Prime

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  تنها نمایندگی رسمی سامسونگ در استان البرز می باشد.

این مرکز دارای تیمی از تکنسین های حرفه و با تجربه می باشد که تمامی آن ها دارای مدارک معتبر و حرفه ای در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند.

شما اگر از گوشی M31 Prime خود استفاده های کاربری میکنید و به اصطلاح عصای دست شما می باشد ، در زمان رخ دادن مشکلی قطعا به سرعت در پی تعمیر آن می باشید ، اما خوب می دانید که باید به مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید زیرا در صورت رخ دادن دوباره همان مشکل شما نیاز به صرف هزینه ای دوباره نداشته باشید.

تمامی خدمات یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر بدهد.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، تمامی آپشن های یک مرکز تعمیر معتبر را دارد و تمامی خدمات و قطعات تعویضی در این مرکز دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا در هنگام استفاده های ساده گوشی شما داغ می شود؟

یا اینکه باتری شما به درستی شارژ نگه نمی دارد؟

تعدادی از مشکلات دلایل واضحی دارند اما دلایل بسیاری از آن ها به این سادگی قابل رویت نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد که این امر در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج توسط تکنسین های حرفه ای به خوبی انجام می شود.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

تکنسین های ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند ( کاملا رایگان).

خدمات کامل و سریع ( بیشتر تعمیرات و خدمات کمتر از 2 ساعت انجام می شوند).

برآورد حدودی هزینه همراه با پیشنهاد راه های تعمیر.

12 ماه گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

بعد از برآورد هزینه در صوت قبولی شما ، فرم درخواست تعمیرت را پر کرده تا تکنسین های ما به سرعت تعمیرات گوشی M31 Prime شما را شروع کنند .

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 Prime در کرج

مشخصات فنی گوشی سامسونگ M31 Prime

  • پردازنده: Samsung Exynos 9611

 

  • دوربین سلفی: 32MP

 

  • دوربین های اصلی:64MP + 8MP + 5MP + 5MP

 

  • رام: 6GB

 

  • حافظه داخلی: 64GB

 

  • باتری: 6000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 10

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 Prime در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی M31 Prime

ما به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج خود را موظف میدونیم که بهترین کامل ترین خدمات را به شما مشتریان گرامی اراعه دهیم.

ما در کنار تیم متخصص و حرفه ای خود سال هاست در این زمینه فعالیت داشته و خدماتی که به شما اراعه می دهیم به بهترین نحو ممکن است و دارای ضمانت می باشد.

با استفاده از قطعات اصلی و ضمانت دار و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های دنیا دستگاه شما عیب یابی میشود و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما حل خواهد شد.

تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری همراه با بررسی دقیق در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج قابل حل می باشد.

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 Prime در کرج

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ ؟

شما برای تعمرات هر وسیله ای سعی می کنید به نمایندگی آن مراجعه کنید. گوشی M31 Prime هم به این صورت می باشد ، شما باید برای تعمیر این گوشی به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ مراجعه کنید.

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی هاتی سامسونگ در کرج ، تمامی خدمات مربوط به گوشی های سامسونگ را همراه با گارانتی 12 ماهه ( قطعات و خدمات ) انجام می دهیم تا شما در آسودگی خاطر گوشی خود را تعمیر کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، همراه با تیم حرفه ای و متخصص خود ، سالها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ در تمامی مدل ها داشته و همانطور که در بالا ذکر شده تمامی خدمات دارای گارانتی یک ساله می باشد.

ما در تعمیرات خود از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرده تا در آینده برای گوشی شما مشکلی به علت تقلبی بودن قطعات پیدا نکند.

علاوه بر تعمبرات ، خرید و فروش تمامی مدل های گوشی های سامسونگ از گوشی های اقتصادی تا پرچم دار هم صورت میگیرد و شما میتوانید با بهرین قیمت ممکن گوشی مئ نظر خود را خریده یا بفروشید.

 

 

 

پیام بگذارید