تعمیرات گوشی سامسونگ M21s در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M21s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M21s

تا ابد با مدل های گوشی های سامسونگ ، امروز میخواهیم یکی دیگر از مدل های گوشی های سامسونگ را باهم بررسی کنیم و این مدلبی گوشی نیست جز سامسونگ گلگسی M21s.

گوشی که هم مدلش در سری A وجود دارد اما با مشکلات بسیاری مواجه شده است ، اما سری M21s خیلی از آن مشکلات را ندارد و از نظر مشخصات فنی با A21s بسیار متفاوت می باشد.

اگر شما سخت پسند می باشید و میخواهید گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشید برند سامسونگ بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا با صد ها مدل در رده بندی های مختلف ( اقتصادی / میان رده / پرچم دار ) و با طراحی های بسیار متنوع بریا شما گزینه های بسیار زیادی را روی میز میگذارد.

حال ممکن است شما در انتخاب گوشی سامسونگ خود بین صد ها مدل کمی گمراه شوید و با خودتان بگویید کدام گوشی بهتر است؟

سایت نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir)  اینجاست که شما را در انتخاب گوشی سامسونگ خود نسبت به بودجه و نیاز های شما راهنمایی کند یا اینکه برای گوشی سامسونگ شما مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آمده و دلیل آن را نمی دانید و به دنبال یک مرکز تعمیرات مطمعن هستید که با مراکزی با تعمیرکاران متخصص و مجرب را به شما معرفی میکنیم.

همانطور که می دانید سری M یکی از سری های میان رده سامسونگ می باشد و به طور کل فقط گوشی های میان رده تولید میکند ، سری M دارای تعداد متعددی گوشی می باشد که در سال های مختلف تولید و عرضه بازار های جهانی شده و هر کدام دارای مشخصات فنی خاص خود می باشند و طراحی منحصر به فردی هم دارند.

هر گوشی دارای مشخصات ظاهری و فنی مختص خود می باشد که کاربر بسته به نیاز و سلیقه خود گوشی مورد نظر را انتخاب و خریداری که ، ما هم در این مطلب سعی داریم با ارائه مشخصات فنی و ظاهری شما را در خرید یک گوشی مناسب با خواسته های شما کمک و راهنمایی کنیم.

شما میتوانید تمامی مدل های بروز گوشی های سامسونگ از سری میان رده تا پرچم دار را از فروشگاه اینترنتی ما با بهترین قیمت خریداری کنید.

ابتدا میرویم به سراغ مشخصات ظاهری گوشی M21s که کمی با سایر گوشی های سری M از نظر ظاهری تفاوت دارد ، این گوشی دارای سه ماژول دوربین در قاب پشتی می باشد که به همراه یک فلش در پنلی مستطیلی در گوشه قاب پشتی قرار گرفته که این پنل به همراه دوربلین ها و فلش توسط شیشه ای محافظت میشه که باعث یک دستی و زیبایی پنل دوربین های این گوشی شده است.

حسگر اثر انگشت که امروزه یکی از واجبات گوشی های هوشمند می باشد در این گوشی هم وجود دارد که در قاب پشتی به صورت بیضی قرار گرفته است و به جز همه این ها فقط نام سامسونگ می باشد که در قاب پشتی حک شده است ،یکی از نکات مثبت این گوشی این است که طراحی شلوغ در این گوشی پرهیز شده.

در پنل جلویی گوشی M21s یک صفحه نمایش با حداقل حاشیه وجود دارد که دوربین سلفی در بالا به صورت قطره طراحی و جایگیری کرده که حداقل حاشیه برای صفحه نمایش M21s ایجاد کند ، اسپیکر تماس و سنسور آن در همان حاشیه بالا بدون اینکه در دید باشد قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ گلگسی M21s در سال 2020 تولید و عرضه بازار گوشی های هوشمند شد که از سیستم عامل اندروید نسخه 10 پشتیبانی میکند و تا اندروید 12 هم آپدیت دریافت می کند.

در ادامه به نقد و بررسی کامل تر این گوشی جذاب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M21s در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M21s

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

اگر برای گوشی M21s شما مشکلی پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست ، شما میتوانید با مراجعه جضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ارئه گوشی خود ، یک بررسی کامل دریافت کنید تا تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

احتمالا برای گوشی شما یک مشکلی پیش آمده و صرف نظر از حاد بودن آن نیاز به تعمیر دارد.

قطعا اعتماد به هر تعمیرکاری برای سپردن گوشی خود به آن سخت است زیرا ترس از تعویض قطعات و جایگزینی آن با قطعات غیر اصلی یا کار های نادرست دیگر بسیار است .

پس نیاز به تعمیر در یک مرکز تعمیر رسمی و معتبر است.

هنگامی که وارد مجموعه شوید خدماتی است که دریافت می کنید:

عیب یابی و بررسی تخصصی به صورت رایگان.

پیشنهاد بهترین راهکار های تعمیر _ برآورد حدودی هزینه تعمیر.

تعمرات فوری ( اکثر تعمیرات به کمتر از 3 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال ضمانت برای تمامی خدمات و قطعات.

شما میتوانید برآورد رایگان M21s خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ M21s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M21s در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی M21s

ما به عنوان نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در استان البرز و کرج ، موضف هستیم از قطعات اورجینال همراه با گارانتی برای تعمیرات تمامی گوشی های سامسونگ صرف نظر از مدل آن استفاده کنیم.

ما در کنار تیمی ماهر ، حرفه ای و با تجربه از بهترین تکنسین ها ، همواره آماده حل تمامی مشکلات گوشی های سامسونگ شما هستیم.

تمامی تکنسین های ما دارای مدارک معتبر و حرفه ای بوده و هیچ گونه نگرانی برای تعمیرات گوشی M21s شما نیست.

ما با کیفیت ترین قطعات و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم ولی باز با این شرایط برای اطمینان خاطر شما تمامی خدمات و قطعات دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی M21s خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M21s در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M21s در کرج اعتماد کنیم؟

ما با چندین سال سابقه در خصوص تعمیرات گوشی های سامسونگ توانایی شناخت قطعات خوب از بد را داریم پس خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا برای تعمیر گوشی M21s شما از قطعات اصلی استفاده خواهد شد .

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید