تعمیرات گوشی سامسونگ M51 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M51

اگر به دنبال یک گوشی میان رده خوب با قیمتی مناسب هستید M51 اینجاست تا تمامی خواسته های شما را بر طرف کند ، گوشی خوش دست با مشخصات فنی مناسب برای کار های روزمره.

سیاست شرکت سامسونگ با تمامی شرکت ها متفاوت می باشد و به نظر خیلی ها سیاستی اشتباه در تولید و عرضه مدل های این برند می باشد ، آن ها بر این باورند با تولید گوشی های مختلف در رده بندی های از پیش تعیین شده می توانند کاری کنند که تمام کارابران با هر بودجه ای بتوانند  از محصولات این شکرت استفاده کنند.

سامسونگ با تولید مدل های اقتصادی ، میان رده ، پرچم دار و… سعی دارد تا شما با هر توان مالی و هر مدل استفاده و نیازی که از یک گوشی هوشمند میکنید به راحتی چندین گزینه روی میز داشته باشید و بر حسب سلیقه خود گوشی سامسونگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به علت زیاد بودن تعداد گوشی های سامسونگ ممکن است شما دچار سردرگمی شوید و انتخاب برایتان سخت باشد ، نمایندگی رسمی سامسونگ (me-samsung.ir) اینجاست تا با بررسی دقیق تمامی مدل های گوشی های سامسونگ از تمامی نظر ها ( مشخصات فنی ، طراحی ظاهری ، عمده مشکلات ) شما را در خرید یا نحوه تعمیر گوشی سامسونگ شما را همراهی کنیم.

ابتدا طراحی ظاهری گوشی M51 را باهم بررسی می کنیم ، گوشی که دارای 4 لنز دوربین بوده که این تعداد لنز یکی از نکات مثبت این گوشی می باشد که به همراه یک فلش دوربین در یک پنل مستطیلی با پوشش شیشه محافظت شده است ، این پنل دوربین در بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته.

شما به جز نام سامسونگ که در پایین قاب پشتی حک شده است و دوربین ها چیز دیگری در قاب پشتی مشاهده نمی کنید و یک طراحی ساده اما زیبا را در این گوشی مشاهده میکنیم.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم وجود دارد که دوربین سلفی به صورت نقطه ای در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است که حاشیه کمتری به وجود بیاورد ، شما چیز دیگری ندارید که مزاحم صفحه نمایشتان باشد.

در بالای صفحه نمایش که حاشیه بسیار کمی وجود دارد اسپیکر تماس و سنسور آن به صورت نا محسوس جایگذاری شده است که به سختی قابل مشاهده است ، امروزه شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در تلاش اند که بیشترین نسبت تصویر را برای گوشی های خود  داشته باشند.

حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است که از نظر دسترسی بسیار جای خوبی قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ M51 در سال 2020 تولید و عرضه بازار های جهانی که از سیستم عامل اندروید نسخه 10 پشتیبانی میکند و تا اندروید 12 راهم آپدیت دریافت میکند.

در ادامه به نقد و بررسی مشخصات فنی و مشکلات عمده این گوشی میپردازیم.

تا انتها با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M51 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M51

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  تنها نمایندگی رسمی سامسونگ در استان البرز می باشد.

این مرکز دارای تیمی از تکنسین های حرفه و با تجربه می باشد که تمامی آن ها دارای مدارک معتبر و حرفه ای در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند.

شما اگر از گوشی M51 خود استفاده های کاربری میکنید و به اصطلاح عصای دست شما می باشد ، در زمان رخ دادن مشکلی قطعا به سرعت در پی تعمیر آن می باشید ، اما خوب می دانید که باید به مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید زیرا در صورت رخ دادن دوباره همان مشکل شما نیاز به صرف هزینه ای دوباره نداشته باشید.

تمامی خدمات یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر بدهد.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، تمامی آپشن های یک مرکز تعمیر معتبر را دارد و تمامی خدمات و قطعات تعویضی در این مرکز دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیرات گوشی سامسونگ M51 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا در هنگام استفاده های ساده گوشی شما داغ می شود؟

یا اینکه باتری شما به درستی شارژ نگه نمی دارد؟

تعدادی از مشکلات دلایل واضحی دارند اما دلایل بسیاری از آن ها به این سادگی قابل رویت نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد که این امر در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج توسط تکنسین های حرفه ای به خوبی انجام می شود.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

تکنسین های ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند ( کاملا رایگان).

خدمات کامل و سریع ( بیشتر تعمیرات و خدمات کمتر از 2 ساعت انجام می شوند).

برآورد حدودی هزینه همراه با پیشنهاد راه های تعمیر.

12 ماه گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

بعد از برآورد هزینه در صوت قبولی شما ، فرم درخواست تعمیرت را پر کرده تا تکنسین های ما به سرعت تعمیرات گوشی M51 شما را شروع کنند .

تعمیرات گوشی سامسونگ M51 در کرج

مشخصات فنی گوشی سامسونگ M51

  • صفحه نمایش: 6.70-inch

 

  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 730G

 

  • دوربین سلفی: 32MP

 

  • دوربین اصلی: 64MP + 12MP + 5MP + 5MP

 

  • رام: 6GB

 

  • حافظه داخلی: 128GB

 

  • باتری: 7000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 10

تعمیرات گوشی سامسونگ M51 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M51 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M51 در کرج اعتماد کنیم؟

ما با چندین سال سابقه در خصوص تعمیرات گوشی های سامسونگ توانایی شناخت قطعات خوب از بد را داریم پس خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا برای تعمیر گوشی M51 شما از قطعات اصلی استفاده خواهد شد .

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید