تعمیرات گوشی سامسونگ A7 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A7

گوشی های سامسونگ همیشه عملکرد قابل قبولی داشته اند و بسیار مورد علاقه کاربران بوده ، حال اگر از سری قدیمی A باشد قطعا میتوان گفت گوشی خوبی است ، امروز با بررسی گوشی سامسونگ A7 در خدمت شما کاربران گرامی هستیم.

تمامی گوشی ها از دو جنبه باید بررسی و نقد شوند ، یکی از جنبه ظاهری و دیگری از جنبه فنی است که به طور کامل گوشی ها را از هم متمایز میکند.

بعضی از گوشی ها دارای طراحی ظاهری مشابه به هم هستند اما از نظر فنی تفاوت هایی محسوسی باهم دارند یا برعکس از نظر فنی یکسان و از نظر ظاهری با طراحی و نام متفاوتی وارد بازار های جهانی می شوند.

این گوشی از نظر طراحی شباهت های زیادی با گوشی های اولیه سری J دارد ، اما به صورت کامل شبیه آن ها نیست و تفاوت های خاص خود را دارد.

گوشی های قدیمی سری A به خصوص A7 از نظر طراحی شباهت های زیادی با گوشی های اولیه سری J دارد ، اما به صورت کامل شبیه آن ها نیست و تفاوت های خاص خود را دارد.

ما در این مطلب گوشی سامسونگ A7 را هم از جنبه ظاهری و هم از جنبه فنی مورد بررسی قرار می دهیم.

A7 دارای چهار نسخه می باشد که در سال های 2015 تا 2018 تولید و عرضه بازار تلفن های خوشمند شده است.

ابتدا به سراغ طراحی ظاهری گوشی A7 2015 و 2016 برویم ، گوشی که نسبت تصویر عریض تری ، نسبت به گوشی های امروز تری دارد و به قولی پهن تر می باشد ، در قاب پشتی یک دوربین به همراه فلش دارد که دوربین در مرکز و فلش در کنار آن قرار گرفته است که در مدل 2015 اسپیکر در کنار دوربین قرار دارد ، دیگر چیزی در قاب پشت این گوشی وجود ندارد جز نام سامسونگ.

اما در پنل جلویی A7 ترکیب همان ترکیب همیشگی است و یک صفحه نمایش با حاشیه تقریبا زیاد قرار دارد که در بالای آن سنسور تماس ، اسپیکر تماس ، دوربین سلفی و نام سامسونگ قرار دارد .

در قسمت پایینی A7 تغییراتی در شکل ظاهری دکمه ها قرار گرفته است اما جیگیری آن ها به همان شکل سابق می باشد، دکمه خانه به صورت فیزیکی در وسط و دکمه های برگشت و برنامه های اخیر به صورت لمسی به ترتیب در سمت راست و چپ قرار گرفته.

برویم به سراغ طراحی ظاهری A7 2017 که نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات داشته و به طراحی آن به سمت طراحی مدرن رفته است.

ترکیب قاب پشتی به طور کل همان ترکیب نسخه های قدیمی است اما از نظر رنگبندی ، از رنگ های جدیدی استفاده شده و گوشی از حالت گوشه دار خود خارج شده و گوشه هایش تقریبا گرد تر شده است.

پنل جلویی هم تغییرات خاصی نداشته است و فقط به همراه دکمه خانه حسگر اثر انشگت هم وجود دارد که یکی از گزینه های جذاب این گوشی می باشد.

اما از همه متفاوت تر A7 2018 می باشد که کاملا طراحی متفاوتی دارد و گویی ترکیب J6 PLUS و A70 می باشد.
این گوشی نسبت تصویر دراز تری دارد که در قاب پشتی سه دوربین دارد که در یک پنل عمودی قرار دارد و فلش دوربین در زیر آن جای گرفته است که در وسط گوشی نام سامسونگ حک شده است.

اما در پنل جلویی بازی به طور کل عوض شده یک صفحه نمایش با حاشیه بسیار کمتر نسبت به نسخه های قبلی خود دارد که دیگر خبری از دکمه های فیزیکی خانه و… در پایین آن نیست و تمامی آن ها به داخل صفحه نمایش منتقل شده است.

یکی از گزینه های جذاب این گوشی جسگر اثر انشگت بر روی دکمه پاور می باشد که بسیار گوشی را خوش دست می کند ، این طراحی در گوشی های جدید امروزی دیده می شود.

گوشی A7 از اندروید 4 تا 8 را نسبت به سال های تولید و هر کدام بین یک تا دو نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را آپدیت دریافت کردند.

در ادامه بررسی مشخصات فنی گوشی ها میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A7 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A7

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی A7 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشکلات مختلفی ممکن است برای گوشی A7 شما رخ دهد که اکثر آن ها دلیل واضح و مشخصی ندارند و نیاز به بررسی و عیب یابی حرفه ای دارند.

اما تعدادی مشکل وجود دارد که دلایل واضحی دارند و در بعضی از موارد خودتان می توانید برطرف کنید.

آیا گوشی شما بسیار داغ میکند؟

گوشی شما دیر شارژ می شود؟

آیا صفحه نمایش شما حاله زرد رنگ دارد؟

وضوع صدای اسپیکر گوشی شما کم شده است؟

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی حرفه ای ( کاملا رایگان).

خدمات فوری و کار آمد ( اکثر تعمیرات کمتر 2 ساعت زمان میبرد).

برآورد هزینه تعمیرات_پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

1 سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A7 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A7 در کرج

مشخصات فنی A7

تعمیرات گوشی سامسونگ A7 در کرج

تعمیرات نرم افزاری A7

یک سری از مشکلات را شما میتوانید خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی A7 (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی A7 خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

سامسونگ اکانت

برای استفاده از گوشی سامسونگ خود به همان روشی که به حساب Google نیاز دارید، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید ، اما استفاده از حساب سامسونگ مزایای خود را دارد مثلا شما میتوانید از تمامی اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و یا به یک سری از آپشن های مخصوص سامسونگ دسترسی داشته باشید.

شما با داشتن سامسونگ اکانت میتوانید خیال خود را راحت کنید که اگر زمانی گوشی شما هر مشکلی برایش پیش آید ، اطلاعات خود را از دست ندهید و با خیال راحت در گوشی سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

ساخت سامسونگ کار سختی نمی باشد فقط کافیست شما کمی با محیط گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سامسونگ اکانت بسازید.

طریقه ساخت سامسونگ اکانت

ابتدا به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد حساب ها و پشتیبان شده ، سپس گزینه حساب ها را انتخاب کرده و افزودن حساب را انتخاب کنید ، در این قسمت چند گزینه برای شما نمایش داده می شود در بین آن ها samsung account را انتخاب میکنید و برای شما صفحه  ای باز می شود.

در این قسمت توجه داشته باشید که اگر از قبل سامسونگ اکانت دارید میتوانید وارد حساب قبلی خود شوید و اگر نه باید گزینه ( ایجاد اشتراک) را انتخاب کنید ، سپس شرایط و ظوابط آن را مطالعه کرده و گزینه موافقم را انتخاب کرده.

در مرحله بعد ایمیل خود به همراه رمز ورود برای سامسونگ اکانت خود انتخاب کرده و مشخصات شخصی خود را همچون نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد میکنید.

پس از انجام این مراحل صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شماره تماس خود را وارد می کنید و برای آن کد تاییدی ارسال خواهد شد که در کادر پایین آن وارد میکنید.
هم اکنون سامسونگ اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از تمام اطلاعات خود در گوشی سامسونگتان پشتیبان گیری کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A7 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A7 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A7 در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی A7 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی A7 حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید