تعمیرات گوشی سامسونگ A8 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A8 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A8

A8 گوشی که به آن کم لطفی شده است و همچون مدل های قبلی سری A مورد توجه قرار نگرفت علی رغم امکانات زیاد ، کیفیت مورد قبول و قیمت مناسب نتوانست جایگاه خود را در بازار های جهانی به خوبی پیدا کند.

این گوشی ها از طراحی جدید سری A پیروی می کند و دیگر آن طراحی قدیمی سری A که دیگر تکراری شده بود را در این گوشی جذاب نمی بینیم.

این گوشی مقداری شبیه A6 می باشد ، تقریبا با همان ترکیب اما با ریزه کاری و ابعاد متفاوت که این گوشی ها را از هم متمایز میکند.

ابتدا به سراغ ظاهر این گوشی برویم که یک موفقیت برای سامسونگ محسوب می شود زیرا طراحی مدرن و جدیدی را برای این دو گوشی به خرج دادند.

گوشی A8 نسبت تصویر دراز تری نسبت به سایر گوشی های سری A دارد و در قاب پشتی یک دوربین اصلی وجود دارد که حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته است که خود یک نوآوری در گوشی سامسونگ به حساب می آید زیرا تا به حال همچین چیزی در گوشی های سامسونگ سابقه نداشته و فلش گوشی در کنار لنز اصلی قرار گفته و جز نام سامسونگ چیز دیگری در قاب پشتی وجود ندارد.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش وجود دارد که حاشیه کمتری دارد نسبت به مدل های قبلی سری J و دیگر خبری از دکمه های خانه ، برگشت و برنامه های اخیر در پایین صفجه نمایش به صورت جداگانه نیست و پنل جلویی کاملا به صرفه طراحی شده است تا بیشترین حد ممکن به شما تصویر ارائه دهد.

در بالای صفحه نمایش چند سنسور ، دوربین و اسپیکر تماس در حاشیه مشکی بالا قرار دارد و در سمت راست دکمه پاور و در سمت چپ دکمه های کم و زیاد صدا وجود دارند.

در قسمت پایینی A8 سوکت شارژ به همراه اسپیکر اصلی ، سوکت هندزفری و میکروفون قرار دارد.

A8 علی رغم امکانات بالایی که دارد ، یک گوشی اقتصادی محسوب می شود و از کیفیت ساخت آن هم میتوان متوجه این موضوع شد ، گوشی های اقتصادی طرفدار های بیشتری دارد زیرا قیمت ان ها نسبت به گوشی های پرچم دار بسیار پایین تر است و قابل دسترس تر برای عموم.

این گوشی در سال 2018 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 7 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و تا اندروید 9 را هم آپدیت دریافت کرد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب اما کم طرفدار می پردازیم.

با ما همراه باشید

A8 گوشی که به آن کم لطفی شده است و همچون مدل های قبلی سری A مورد توجه قرار نگرفت علی رغم امکانات زیاد ، کیفیت مورد قبول و قیمت مناسب نتوانست جایگاه خود را در بازار های جهانی به خوبی پیدا کند.

تعمیرات سامسونگ گلگسی A8

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر A8 شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی A8 دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی A8 شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کینید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا صفحه نمایش گوشی A8 شما شکسته است؟

آیا گوشی شما در اثر برخورد با آب مشکلاتی برایش پیش آمده؟

یا اینکه باتری گوشی شما به خوبی شارژ نگه دارد؟

کارشناسان ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی میکنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی کامل به صورت رایگان در صورت در خواست شما.

خدمات سریع و کار آمد ( بیشتر خدمات ما زیر 2 ساعت انجام می شود)

برآورد هزینه و پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

یک سال گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A8 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A8 در کرج

مشخصات فنی A8

تعمیرات گوشی سامسونگ A8 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A8 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A8

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) متخصص در تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز .

ما سال هاست با افتخار در کنار شما هستیم ،سال هاست با تیمی از تکنسین های حرفه ای و با تجربه سعی در بررسی و حل مشکلات شما داریم.

برای دریافت اطلاعات کامل تر ، می توانید به صورت حضوری به مرکز ما مراجعه کنید و با توضیح کامل درباره مشکلات A71 خود بهترین راهکار کار ها برای تعمیر گوشی A8 خود دریافت کنید و می توانید از خدمات عیب یابی ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A8 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A8 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی A8 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

 

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید