تعمیرات گوشی سامسونگ A6 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A6 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A6

امروز با بررسی کی از بهترین گوشی های سری A در خدمت شما کاربران عزیز هستیم ، A6 گوشی با امکانات عالی اما قیمت نسبتا پایین ، گوشی که فراتر از یک گوشی میان رده می باشد و به شما امکانات زیادی رو اراعه می دهد.

A6 یکی از گوشی های سامسونگ از سری A ( قدیم) می باشد که از نظر طراحی بسیار متفاوت تر از آن ها بوده و به سمت سوی طراحی مدرن گوشی های هوشمند رفته است.

شاید امروزه سری A را به عنوان گوشی های میان رده تازه وارد به بازار بشناسید ، اما این گوشی ها نزدیک به 8 سال است که تولید و عرضه بازار های جهانی می شود ، بر خلاف باور عموم که اولین گوشی های سری A را A10 و A10s میدانند ، اولین گوشی این سری در سال 2014 با نام A3 وارد بازار گوشی های هوشمند شد.

ابتدا به سراغ ظاهر این گوشی برویم که یک موفقیت برای سامسونگ محسوب می شود زیرا طراحی مدرن و جدیدی را برای این دو گوشی به خرج دادند.

A6 در نسخه معمولی و A6 PLUS تولید و عرضه بازار های جهانی شد.

گوشی A6 نسبت تصویر دراز تری نسبت به سایر گوشی های سری J دارد و در قاب پشتی یک دوربین اصلی وجود دارد که حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته است که خود یک نوآوری در گوشی سامسونگ به حساب می آید زیرا تا به حال همچین چیزی در گوشی های سامسونگ سابقه نداشته و فلش گوشی در کنار لنز اصلی قرار گفته و جز نام سامسونگ چیز دیگری در قاب پشتی وجود ندارد.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش وجود دارد که حاشیه کمتری دارد نسبت به مدل های قبلی سری J و دیگر خبری از دکمه های خانه ، برگشت و برنامه های اخیر در پایین صفجه نمایش به صورت جداگانه نیست و پنل جلویی کاملا به صرفه طراحی شده است تا بیشترین حد ممکن به شما تصویر ارائه دهد.

در بالای صفحه نمایش چند سنسور ، دوربین و اسپیکر تماس در حاشیه مشکی بالا قرار دارد و در سمت راست دکمه پاور و در سمت چپ دکمه های کم و زیاد صدا وجود دارند.

در قسمت پایینی A6 سوکت شارژ به همراه اسپیکر اصلی ، سوکت هندزفری و میکروفون قرار دارد.

حال نوبت A6 PLUS می باشد که از نظر ظاهری بررسی کنیم.

این گوشی همچون A6 شباهتی به گوشی های قبلی این سری ندارد و طراحی خاص خود را دارند اما شباهت هایی به A6 دارد.

نسبت تصویر بزرگتری دارد این گوشی و یکی از نقاط قوت این گوشی دو دوربینه بودن آن می باشد که قابلیت های جذابی به این گوشی اضافه میکند ، در قاب پشتی به جز دوربین های اصلی و فلش آن که در کنار دوربین جای دارد و حسگر اثر انگشت  چیز خاص دیگر نیست.

در پنل جلویی همه چیز همانند A6 معمولی می باشد و سعی شده کمترین حاشیه ممکن برای صفحه نمایش این گوشی ایجاد شود و سایر سوکت ها دکمه ها همانند A6 جایگیری کرده اند.

دو نسخه A6 در سال 2018 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و از سیستم عامل اندروید 8 پشتیبانی میکردند که A6 تا اندروید 10 و نسخه دیگر تا اندروید 9 را پشتیبانی میکنند.

در ادامه به نقد و بررسی دقیق این دو گوشی جذاب میپردایم.

با ما همراه باشید 

تعمیرات گوشی سامسونگ A6 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A6

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی A6 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی A6 مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی A6 خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی به صورت رایگان.

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

گارانتی 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

تعمیرات فوری ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان A6 خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A6 در کرج

مشخصات فنی سامسونگ A6

تعمیرات گوشی سامسونگ A6 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A6 در کرج

تعمیرات در خانه

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A6 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی A6 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

 

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید