تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A5

امروز با بررسی یکی دیگر از اعضای خانواده سری A ، اینبار A5 در خدمت شما کاربران عزیز می باشیم.

گوشی میان رده از که در چندیدن نسخه تولید و عرضه شد که به طور کل میتوان دومین گوشی پر فروش سری A ( مدل های قدیمی) از آن نام برد.

گوشی های اولیه سری J و A از نظر طراحی ظاهری باهم دیگر شباهت هایی داشتند اما به طور کامل شبیه نبودند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا بودند.

هر گوشی دو نوع مشخصات دارد که خود را از دیگر مدل ها متمایز می کند ، یکی از آن ها مشخصات ظاهری و دیگر مشخصات فنی بوده که هر دوی آن ها در این مطلب بررسی می شوند اما در این بخش به بررسی مشخصات ظاهری A5 میپردازیم.

برویم سراغ مشخصات ظاهری گوشی A5 2014 و 2015 ، سری A سامسونگ یک طراحی پایه برای اکثر گوشی های خود دارد ، دوربین به صورت مربع در وسط و اسپیکر و فلش گوشی در کنار آن قرار دارد و جز نام نام سامسونگ در قاب پشتی چیز دیگری وجود ندارد.

اما در پنل جلویی گوشی یک صفحه نمایش با حاشیه قابل توجه در بالا و پایین خود قرار دارد که در بالا نام سامسونگ ، اسپیکر تماس ، دوربین و حسگر ها قابل مشاهده است و در پایین صفحه نمایش ، دکمه خانه به صورت فیزیکی و دکمه برگشت و برنامه های اخیر به صورت لمسی در کنار آن قرار گرفته است.

در بالای این گوشی هیچ چیزی وجود ندارد ، اما در پایین آن سوکت شارژ به همراه میکروفون و سوکت هندزفری قرار گرفته است.

یکی از گزینه های جذاب مدل 2015 وجود حسگر اثر انگشت با دکمه خانه در پایین صفحه نمایش است که بسیار مورد استقبال کاربران این گوشی قرار گرفت.

A5 2017 از نظر ظاهری زیاد تفاوت ندارد و فقط گشوه های این تلفن کمی گرد تر شده و از حالت گوشی دارد کمی خارج شده است که به طراحی مدرن نزیک شده است.

در قاب پشتی همچنان دوربین به صورت مربعی قرار دارد که در کنار آن فقط فلش گوشی وجود دارد و دیگر اسپیکر در قاب پشتی نیست و در پنل جلویی A5 همان ترکیب همیشگی وجود دارد ، که دکمه خانه به همراه حسگر اثر انگشت در وسط و دکمه برگشت و برنامه های اخیر در کنارین آن قرار دارد.

از نظر رنگبندی A5 2017 رنگ های جذاب تری داشت و از رنگ مشکی و سفید و طلایی همیشگی کمی فاصله گرفت.

نسخه های مختلف A5 در سال های 2014 / 2015/ 2017 تولید و عرضع بازار های جهانی شدند ، که هر کدام بین 2 تا 3 نسخه از سیستم عامل اندروید را آپدیت دریافت کرده اند.

در ادامه به نقد و بررسی بیشتر A5 می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A5

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی A5 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا صفحه نمایش گوشی A5 شما شکسته است؟

آیا گوشی شما در اثر برخورد با آب مشکلاتی برایش پیش آمده؟

یا اینکه باتری گوشی شما به خوبی شارژ نگه دارد؟

کارشناسان ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی میکنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی کامل به صورت رایگان در صورت در خواست شما.

تعمیرات فوری و کار آمد ( بیشتر خدمات ما زیر 2 ساعت انجام می شود)

برآورد هزینه تعمیرات و پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

یک سال گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A5 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

مشخصات فنی سامسونگ A5

تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

تعمیرات ساده

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ،ساخت جیمیل یا سامسونگ اکانت و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

سامسونگ اکانت

برای استفاده از گوشی سامسونگ خود به همان روشی که به حساب Google نیاز دارید، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید ، اما استفاده از حساب سامسونگ مزایای خود را دارد مثلا شما میتوانید از تمامی اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و یا به یک سری از آپشن های مخصوص سامسونگ دسترسی داشته باشید.

شما با داشتن سامسونگ اکانت میتوانید خیال خود را راحت کنید که اگر زمانی گوشی شما هر مشکلی برایش پیش آید ، اطلاعات خود را از دست ندهید و با خیال راحت در گوشی سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

ساخت سامسونگ کار سختی نمی باشد فقط کافیست شما کمی با محیط گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سامسونگ اکانت بسازید.

طریقه ساخت سامسونگ اکانت

ابتدا به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد حساب ها و پشتیبان شده ، سپس گزینه حساب ها را انتخاب کرده و افزودن حساب را انتخاب کنید ، در این قسمت چند گزینه برای شما نمایش داده می شود در بین آن ها samsung account را انتخاب میکنید و برای شما صفحه  ای باز می شود.

در این قسمت توجه داشته باشید که اگر از قبل سامسونگ اکانت دارید میتوانید وارد حساب قبلی خود شوید و اگر نه باید گزینه ( ایجاد اشتراک) را انتخاب کنید ، سپس شرایط و ظوابط آن را مطالعه کرده و گزینه موافقم را انتخاب کرده.

در مرحله بعد ایمیل خود به همراه رمز ورود برای سامسونگ اکانت خود انتخاب کرده و مشخصات شخصی خود را همچون نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد میکنید.

پس از انجام این مراحل صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شماره تماس خود را وارد می کنید و برای آن کد تاییدی ارسال خواهد شد که در کادر پایین آن وارد میکنید.
هم اکنون سامسونگ اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از تمام اطلاعات خود در گوشی سامسونگتان پشتیبان گیری کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A5 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A5 در کرج اعتماد کنیم؟

مراکز تعمیر قابل اظمینان کم نیستند اما پیدا کردن آن ها کار آسانی نیست و نیاز به تحقیق و بررسی دارد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج ، و صحبت با متخصصیعن با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های سامسونگ توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های سامسونگ خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های سامسونگ از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های سامسونگ خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

پیام بگذارید