تعمیرات گوشی سامسونگ M40 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M40 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M40

امروز با گوشی کمتر دیده شده سری M ، سامسونگ گلگسی M40 در خدمت شما هستیم و قصد داریم این گوشی را به صورت کامل از تمامی جهات نقد و برسسی کنیم.

همانطور که می دانید سری M یکی از سری های میان رده سامسونگ می باشد و به طور کل فقط گوشی های میان رده تولید میکند ، سری M دارای تعداد متعددی گوشی می باشد که در سال های مختلف تولید و عرضه بازار های جهانی شده و هر کدام دارای مشخصات فنی خاص خود می باشند و طراحی منحصر به فردی هم دارند.

هر گوشی دارای مشخصات ظاهری و فنی مختص خود می باشد که کاربر بسته به نیاز و سلیقه خود گوشی مورد نظر را انتخاب و خریداری که ، ما هم در این مطلب سعی داریم با ارائه مشخصات فنی و ظاهری شما را در خرید یک گوشی مناسب با خواسته های شما کمک و راهنمایی کنیم.

ابتدا مشخصات ظاهری گوشی M40 را باهم بررسی می کنیم ، در قاب پشتی گوشی M40 سه دوربین وجود دارد که در یک پنل شیشه ای به صورت عمودی قرار گرفته است و در زیر این پنل فلش دوربین وجود دارد که باهم ترکیبی آشنا از دوربین های سامسونگ را رقم میزنند ، در وسط قاب پشتی حسگر اثر انگشت قرار دارد که به صورت بیضی طراحی و قرار گرفته است.

شاید از نظر بسیاری از کاربران وجود حسگر اثر انگشت یک نکته مثبت در گوشی های امروزی باشد ، اما اینطور نیست و امروزه نبود این گزینه یک نکته منفی محسوب می شود.

در قاب پشتی جز نام سامسونگ چیز دیگری وجود ندارد و شما یک طراحی نسبتا ساده اما زیبا را در این گوشی مشاهده میکنید.

برویم به سراغ پنل جلویی M40 که یک صفحه نمایش تمام صفحه با حاشیه بسیار پایین دارد و بیشترین نسبت تصویر را به شما ارائه داده است که در بالا سمت چپ دوربین سلفی به صورت نقطه ای قرار گرفته است تا کمترین مزاحمت را برای صفحه نمایش شما ایجاد کنه.

سنسور تماس و اسپیکر آن با یک طراحی بسیار دقیق در همان حاشیه اندک بالای صفحه نمایش مخفی شده است تا این گزینه هم برای صفحه نمایش M40 حاشیه و مزاحمتی ایجاد نکند.

گوشی سامسونگ M40 در سال 2019 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نسخه 9 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و تا نسخه 11 این سیستم عامل را آپدیت دریافت کرد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M40 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M40

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی M40 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشکلات مختلفی ممکن است برای گوشی M40 شما رخ دهد که اکثر آن ها دلیل واضح و مشخصی ندارند و نیاز به بررسی و عیب یابی حرفه ای دارند.

اما تعدادی مشکل وجود دارد که دلایل واضحی دارند و در بعضی از موارد خودتان می توانید برطرف کنید.

آیا گوشی شما بسیار داغ میکند؟

گوشی شما دیر شارژ می شود؟

آیا صفحه نمایش شما حاله زرد رنگ دارد؟

وضوع صدای اسپیکر گوشی شما کم شده است؟

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی حرفه ای ( کاملا رایگان).

خدمات فوری و کار آمد ( اکثر تعمیرات کمتر 2 ساعت زمان میبرد).

برآورد هزینه تعمیرات_پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

1 سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه M40 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ M40 در کرج

مشخصات فنی:

  • صفحه نمایش: 6.30-inch (1080×2340)

 

  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 675

 

  • دوربین سلفی: 16MP

 

  • دوربین های اصلی: 32MP + 5MP + 8MP

 

  • رام: 6GB

 

  • حافظه داخلی: 28GB

 

  • باتری: 3500mAh

 

  • سیستم عامل: Android 9 Pie 

تعمیرات گوشی سامسونگ M40 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M40 در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) متخصص در تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز .

ما سال هاست با افتخار در کنار شما هستیم ،سال هاست با تیمی از تکنسین های حرفه ای و با تجربه سعی در بررسی و حل مشکلات شما داریم.

برای دریافت اطلاعات کامل تر ، می توانید به صورت حضوری به مرکز ما مراجعه کنید و با توضیح کامل درباره مشکلات M40 خود بهترین راهکار کار ها برای تعمیر گوشی M40 خود دریافت کنید و می توانید از خدمات عیب یابی ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ ؟

شما برای تعمرات هر وسیله ای سعی می کنید به نمایندگی آن مراجعه کنید. گوشی M40 هم به این صورت می باشد ، شما باید برای تعمیر این گوشی به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ مراجعه کنید.

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی هاتی سامسونگ در کرج ، تمامی خدمات مربوط به گوشی های سامسونگ را همراه با گارانتی 12 ماهه ( قطعات و خدمات ) انجام می دهیم تا شما در آسودگی خاطر گوشی خود را تعمیر کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، همراه با تیم حرفه ای و متخصص خود ، سالها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ در تمامی مدل ها داشته و همانطور که در بالا ذکر شده تمامی خدمات دارای گارانتی یک ساله می باشد.

ما در تعمیرات خود از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرده تا در آینده برای گوشی شما مشکلی به علت تقلبی بودن قطعات پیدا نکند.

علاوه بر تعمبرات ، خرید و فروش تمامی مدل های گوشی های سامسونگ از گوشی های اقتصادی تا پرچم دار هم صورت میگیرد و شما میتوانید با بهرین قیمت ممکن گوشی مئ نظر خود را خریده یا بفروشید.

پیام بگذارید