تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M21 در کرج

امروز با بررسی یک گوشی میان رده با نام سامسونگ M21 در خدمت شما هستیم ، در این مطلب میخواهیم این گوشی را از همه نظر مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا ببینیم این گوشی مناسب چه افرادی با چه استفاده هایی می باشد.

سامسونگ گلگسی M21 ، عضوی دیگر از خانواده پر جمعیت سری M که به عنوان سری میان رده سامسونگ و جایگزین سری J معرفی شدند و از سال 2019 تولید و عرضه بازار های جهانی شدند.

تمامی گوشی ها دارای دو نوع مشخصات می باشند که یکی از آن ها ظاهری بوده و دیگری فنی ، به این صورت که بعضی از گوشی ها از نظر ظاهری ممکن است با هم یکسان باشند اما از نظر فنی بسیار تفاوت میانشان باشد یا به صورت برعکس ، شما باید با اطلاع کامل از هر دو مشخصات به خرید این گوشی ها بروید تا پاسخگو نیاز های شما باشد.

ما در این مطلب قصد داریم با اطلاع رسانی درباره مزایا و معایب گوشی های سامسونگ در تمامی سری ها شما را در خریدی مطمعن همراه کنیم.

شما میتوانید تمامی مدل های بروز گوشی های سامسونگ از سری میان رده تا پرچم دار را از فروشگاه اینترنتی ما با بهترین قیمت خریداری کنید.

ابتدا میرویم به سراغ مشخصات ظاهری گوشی M21 که کمی با سایر گوشی های سری M از نظر ظاهری تفاوت دارد ، این گوشی دارای سه ماژول دوربین در قاب پشتی می باشد که به همراه یک فلش در پنلی مستطیلی در گوشه قاب پشتی قرار گرفته که این پنل به همراه دوربلین ها و فلش توسط شیشه ای محافظت میشه که باعث یک دستی و زیبایی پنل دوربین های این گوشی شده است.

حسگر اثر انگشت که امروزه یکی از واجبات گوشی های هوشمند می باشد در این گوشی هم وجود دارد که در قاب پشتی به صورت بیضی قرار گرفته است و به جز همه این ها فقط نام سامسونگ می باشد که در قاب پشتی حک شده است ،یکی از نکات مثبت این گوشی این است که طراحی شلوغ در این گوشی پرهیز شده.

در پنل جلویی گوشی M21 یک صفحه نمایش با حداقل حاشیه وجود دارد که دوربین سلفی در بالا به صورت قطره طراحی و جایگیری کرده که حداقل حاشیه برای صفحه نمایش M21 ایجاد کند ، اسپیکر تماس و سنسور آن در همان حاشیه بالا بدون اینکه در دید باشد قرار گرفته است.

این گوشی از نظر طراحی کمی متفاوت بوده و بسیار خوش دست می باشد.

گوشی سامسونگ M21 در سال 2020 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نسخه 10 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و تا نسخه 11 این سیستم عامل را آپدیت دریافت کرد.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی این گوشی زیبا و با دوام می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M21

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  تنها نمایندگی رسمی سامسونگ در استان البرز می باشد.

این مرکز دارای تیمی از تکنسین های حرفه و با تجربه می باشد که تمامی آن ها دارای مدارک معتبر و حرفه ای در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند.

شما اگر از گوشی M21 خود استفاده های کاربری میکنید و به اصطلاح عصای دست شما می باشد ، در زمان رخ دادن مشکلی قطعا به سرعت در پی تعمیر آن می باشید ، اما خوب می دانید که باید به مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید زیرا در صورت رخ دادن دوباره همان مشکل شما نیاز به صرف هزینه ای دوباره نداشته باشید.

تمامی خدمات یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر بدهد.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، تمامی آپشن های یک مرکز تعمیر معتبر را دارد و تمامی خدمات و قطعات تعویضی در این مرکز دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا در هنگام استفاده های ساده گوشی شما داغ می شود؟

یا اینکه باتری شما به درستی شارژ نگه نمی دارد؟

تعدادی از مشکلات دلایل واضحی دارند اما دلایل بسیاری از آن ها به این سادگی قابل رویت نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد که این امر در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج توسط تکنسین های حرفه ای به خوبی انجام می شود.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

تکنسین های ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند ( کاملا رایگان).

خدمات کامل و سریع ( بیشتر تعمیرات و خدمات کمتر از 2 ساعت انجام می شوند).

برآورد حدودی هزینه همراه با پیشنهاد راه های تعمیر.

12 ماه گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

بعد از برآورد هزینه در صوت قبولی شما ، فرم درخواست تعمیرت را پر کرده تا تکنسین های ما به سرعت تعمیرات گوشی M21 شما را شروع کنند .

تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

مشخصات فنی M21

  • صفحه نمایش: 6.40-inch (2340×1080)

 

  • پردازنده: Samsung Exynos 9611

 

  • دوربین سلفی: 20MP

 

  • دوربین اصلی: 48MP + 8MP + 5MP

 

  • رام: 4GB

 

  • حافظه داخلی: 64GB

 

  • باتری: 6000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 10

تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی M21 خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M21 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M21 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی M21 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید