تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی J8

امروز با بررسی یکی از ناشناخته ترین و آخرین گوشی سری J در خدمت شما هستیم ، J8 گوشی که به اندازه بقیه اعضای خانواده خود مورد توجه قرار نگرفت اما این ، دلیل بر خوب نبودن این گوشی نمی باشد.

گوشی با مشخصات ظاهی متفاوت نسبت به بقیه اعضای سری J و گویی طراحی این گوشی طلفیقی از سری J و سری S می باشد ، البته شباهت هایی هم به J6 و J6 PLUS دارد اما از طراحی پایه سری J خارج است.

هر گوشی دارای یکسری مشخصات فنی و یکسری مشخصات ظاهری می باشد که ما قصد دارین در این مطلب هر دوی آن را باهم بررسی کنیم.

ابتدا برویم به سراغ مشخصات ظاهری این گوشی ، در بالا به این موضوع اشاره کردیم که از طراحی پایه سری J پیروی نمی کند اما ترکیبی از J6 و J6 PLUS است که خوده گوشی نسبت به بقیه گوشی نسبت تصویر دراز تری دارد و در قاب پشتی دو دوربین به همراه اثر انگشت به صورت عمودی قرار گرفته اند و در کنار آن ها فلش گوشی قرار گرفته است.

نام سامسونگ به صورت انگلیسی تقریبا در زیر اثر انگشت حک شده و یکسری توضیحات گوشی در پایین قاب پشتی حک شده است.

یکی از مزیت های این گوشی که فقط در یک مدل دیگر از سری J پیدا می شود ، داشتن دو دوربین در قاب پشتی می باشد که گزینه های جذابی در حین فیلم برداری و عکاسی به کاربر اراعه می دهد.

در پنل جلوی یک صفحه نمایش با حاشیه نسبتا کم به سایر گوشی های همرده دارد که دیگر خبری از دکمه های خانه و سایر دکمه ها که همیشه در سری J حضور داشتن نیست ، این دکمه ها به طوری امضای سامسونگ و سری J بود که در این گوشی وجود ندارد اما باز هم از کیفیت بالای سری J برخوردار است.

در پایین صفحه فقط یک حاشیه مشکی بدون وجود هیچ دکمه ای وجود دارد و در بالای صفحه نمایش ، دوربین سلفی ، اسپیکر تماس و سنسور های آن به همراه یک گزینه جالب ، فلش سلفی قرار دارد.

فلش سلفی یک گزینه جذاب برای عکاسی سلفی در مکان هایی با نور کم می باشد که در کمتر گوشی وجود دارد و این یک امتیاز مثبت برای گوشی های سری J سامسونگ محسوب می شود.

در زمانی که سامسونگ سری J را تولید میکرد ، میتوان گفت بازار گوشی های میان رده را در دست داشت و اجازه مانور به دیگر شرکت ها را نمی داد و بسیار در بین کاربران محبوب شده بود.

سری J یکی از موفق ترین گوشی های سامسونگ و به طور کل گوشی های میان رده در جهان می باشد اما از سال 2020 سامسونگ تولید این گوشی های جذاب را متوقف کرد و سری M ، A و F را جایگزین این گوشی های میان رده کرد.

تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی J8

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

احتمالا شما به دنیال یک مرکز تعمیر معتبر و حرفه ای می باشید که خدمات مطمئن و با گرانتی داشته باشد .

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی هاب سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  همان مرکز معتبری است که شما دنبال آن میگردید.

تمامی خدمات ما دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد که گزینه ای قابل اعتماد برای شما مشتریان عزیز می باشد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

احتمالا برای گوشی شما یک مشکلی پیش آمده و صرف نظر از حاد بودن آن نیاز به تعمیر دارد.

قطعا اعتماد به هر تعمیرکاری برای سپردن گوشی خود به آن سخت است زیرا ترس از تعویض قطعات و جایگزینی آن با قطعات غیر اصلی یا کار های نادرست دیگر بسیار است .

پس نیاز به تعمیر در یک مرکز تعمیر رسمی و معتبر است.

هنگامی که وارد مجموعه شوید خدماتی است که دریافت می کنید:

عیب یابی و بررسی تخصصی به صورت رایگان.

پیشنهاد بهترین راهکار های تعمیر _ برآورد حدودی هزینه تعمیر.

تعمرات فوری ( اکثر تعمیرات به کمتر از 3 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال ضمانت برای تمامی خدمات و قطعات.

شما میتوانید برآورد رایگان J8 خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

تعمیرات در خانه

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ،ساخت جیمیل یا سامسونگ اکانت و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

فلش کردن گوشی J8

بعضی از مواقع گوشی سامسونگ J8 شما دارای بد افزار می شود یا پارتیشن های آن تغییر می کند و به طور کل ، دیگر تنظیمات اصلی خود را ندارد و نیاز دارد به تنظیمات اصلی بازگردد ، شاید شما تصور کنید که گزینه تنظیمات کارخانه در تنظیمات گوشی ، مشکل شما را حل کند اما در 99 درصد مواقع بعد از انجام این کار مشکل شما به صورت موقت حل خواهد شد اما دوباره خود را بروز خواهد داد.

بهتر است در این مواقع گوشی J8 خود را فلش کنید ، زیرا با این حرکت دیگر مشکلات شما باز نخواهد گشت اما این مورد را در نظر بگیرید که در صورت فلش یا تنظیمات کارخانه ، تمامی اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد.

در ادامه روش فلش کردن دستی در خانه را به شما آموزش خواهیم داد.

ابتدا گوشی خود را باید خاموش کنید ، سپس دکمه پاور و زیاد کردن صدا را باهم نگه دارید اگر گوشی شما دارای دکمه خانه مثل J4 باشد باید دکمه خانه را همزمان نگه دارید تا وارد حالت ریکاوری بشوید.

شما میتوانید با دکمه زیاد کردن صدا به سمت بالا ، کم کردن صدا به سمت پایین و  دکمه پاور گزینه را انتخاب کنید.

به کمک این دکمه ها گزینه دیتا فکتوری ریست را انتخاب کنید و سپس گوشی شما فلش خواهد شد.

حال گوشی J8 شما فلش شده است و میتوانید بدون هیچ مشکلی از گوشی خود استفاده کنید.

درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir) مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما توسط تکنسین های مجرب ما حل شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

مشخصات فنی سامسونگ J8

تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ J8 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی J8 در کرج اعتماد کنیم؟

ما با چندین سال سابقه در خصوص تعمیرات گوشی های سامسونگ توانایی شناخت قطعات خوب از بد را داریم پس خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا برای تعمیر گوشی J8 شما از قطعات اصلی استفاده خواهد شد .

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید