تعمیرات گوشی سامسونگ J7 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ J7 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی J7 در کرج

گوشی های سری J سامسونگ به با دوام بودن و جان سخت بودن خود معروف هستند و به همین دلیل یکی از پرطرفدار ترین گویش های سامسونگ لقب گرفتن  ، ما امروز با بررسی گوشی J7 که به جرعت می توان گفت پر فروش ترین سری J سامسونگ هست  در خدمت شما هستیم.

با وجود اینکه گوشی های سری J چند سال است که دیگر تولید نمی شوند و سری A و M جایگزین آن شده اند ، اما همچنان در دست بسیاری از کاربران می باشد و پاسخگوی نیاز های آن ها است.

J7 در تمامی مدل های خود ، یکی از بهترین گوشی های این سری می باشد چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر ظاهر و کیفیت ساخت همه جوره از فیلتر های منتقدان رد شده و توانسته خود را به خوبی در دل کاربران جا کند.

هر گوشی یک سری مشخصات فنی و یک سری مشخصات ظاهری دارد که باهم باید آن ها را بررسی کنیم ، ابتدا میرویم به سراغ مشخصات ظاهری اما باید این نکته رو توجه کرد که این گوشی در چند نسخه در چند سال تولید شده و هر کدام دارای مشخصات خاص خود هستند هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی.

گوشی سامسونگ J7 در مدل های 2015/2016/PRIME/PRO/2018 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و مورد استقبال منتقدین و مردم قرار گرفت.

نسخه های 2015 و 2016 از همان طراحی همیشگی سری J پیروی میکنند که در قاب پشتی دوربین اصلی در وسط و اسپیکر اصلی و فلش گوشی در کنار آن قرار میگیرند که تنها تفاوت آن در شکل ظاهری اسپیکر ( دایره ای یا بیضی) آن تفاوت دارد .

اما در پنل جلویی همه چی شبیه هم می باشد که یک صفحه نمایش با حاشیه متوسط قرار دارد که در بالای آن اسپیکر تماس ، دوربین سلفی ، سنسور های گوشی به همراه نام سامسونگ جای گرفته است و در پایین صفحه نمایش دکمه خانه به صورت فیزیکی و دکمه برگشت و برنامه های اخیر به صورت لمسی در کنار آن قرار گرفته است.

اما در نسخه های PRO ، 2018 و PRIME بازی کمی تغییر کرده و طراحی سامسونگ نسبت به سال 2015 و 2016 عوض شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

در نسخه PRIME در کل ظاهر همان طراحی می باشد اما جزییات کمی دستخوش تغییر شده مثلا دوربین اصلی در قابی مربعی قرار گرفته است و در پشتی هم از بالا و هم از پایین کمی فاصبه گرفته و فریم جایگزین آن شده است.

در پنل جلویی همچنان همان ترکیب وجود دارد با این تفاوت که دکمه خانه مجهز به سنسور اثر انگشت شده است که در زمان خود یک نوآوری محسوب می شده.

نوبتی هم باشد نوبت J7 PRO  است ، این گوشی از طراحی جدید سری J پشتیبانی میکند که دوربین در وسط قرار دارد و در زیر آن فلش گوشی قرار گرفته است که این دو در یک پنل قرار گرفته و مثل گذشته از هم جدا نیستند و اسپیکر دیگر در قاب پشتی نیست و به دور گوشی منتقل شده.

گوشی J7 در نسخه 2018 بسیار به نسخه PRO شباهت دارد . تقریبا همانند هم هستند اما در این نسخه خط هایی که رد قاب پشتی PRO طراحی شده وجود ندارد و کمی ظاهری ساده تر به خود گرفته است.

باز هم در پنل جلویی وضعیت همچون سابق می باشد و این گوشی در دکمه خانه خود حسگر اثر انگشت جای داده است ، به طور کل سایز و ابعاد گوشی و طراحی درب پشت نسبت به سایر مدل ها تغییر کرده.

در زمانی که سامسونگ سری J را تولید میکرد ، میتوان گفت بازار گوشی های میان رده را در دست داشت و اجازه مانور به دیگر شرکت ها را نمی داد و بسیار در بین کاربران محبوب شده بود.

این گوشی ها از سال 2015 تا 2018 تولید و عرضه می شدند و در پایین ترین مدل نسخه اندروید 5 و بالا ترین آن نسخه 8 را پشتیبانی می کنند که هر کدام یک تا دوسال آپدیت دریافت کرده و ارتقاع پیدا کردند.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی های جذاب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ J7 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی J7

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

اگر برای گوشی J7 شما مشکلی پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست ، شما میتوانید با مراجعه جضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ارئه گوشی خود ، یک بررسی کامل دریافت کنید تا تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی J7 مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی J7 خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی به صورت رایگان.

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

گارانتی 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

تعمیرات تخصصی و فوری ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان J7 خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ J7 در کرج

مشخصات فنی

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ J7 در کرج

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی J7 خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ J7 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی J7 در کرج اعتماد کنیم؟

امروزه با وجود افراد سود جو ، اعتماد به تعمیر کاران سخت شده است، ما همواره در پی جلب اعتماد شما عزیران بوده .

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج ، و صحبت با متخصصین با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های سامسونگ توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های سامسونگ خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های سامسونگ از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های سامسونگ خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

 

پیام بگذارید