تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

معرفی  گوشی سامسونگ گلگسی J5

به جرعت میتوان گفت J5 ، یکی از محبوب ترین گوشی های سال 2016 می باشد ، گوشی که رد زمان خود مشخصات عالی داشته و به قولی گوشی جان سختی بوده و از کیفیت ساخت بالایی در بدنه خود برخوردار بوده.

J5 به عنوان یک گوشی میان رده زیر مجموعه سری J ، در چند مدل وارد بازار های جهانی شد و مورد استقبال منتقدین و کاربران قرار گرفت.

با وجود اینکه گوشی های سری J چند سال است که دیگر تولید نمی شوند و سری A و M جایگزین آن شده اند ، اما همچنان در دست بسیاری از کاربران می باشد و پاسخگوی نیاز های آن ها است.

J5 در 4 نسخه 2015 ،2016 ،2017 و J5 PRIME وارد بازار شد.

نسخه های 2015 و 2016 از همان طراحی همیشگی سری J پیروی میکنند که در قاب پشتی دوربین اصلی در وسط و اسپیکر اصلی و فلش گوشی در کنار آن قرار میگیرند که تنها تفاوت آن در شکل ظاهری اسپیکر ( دایره ای یا بیضی) آن تفاوت دارد .

اما در پنل جلویی همه چی شبیه هم می باشد که یک صفحه نمایش با حاشیه متوسط قرار دارد که در بالای آن اسپیکر تماس ، دوربین سلفی ، سنسور های گوشی به همراه نام سامسونگ جای گرفته است و در پایین صفحه نمایش دکمه خانه به صورت فیزیکی و دکمه برگشت و برنامه های اخیر به صورت لمسی در کنار آن قرار گرفته است.

اما در نسخه های 2017 و PRIME بازی کمی تغییر کرده و طراحی سامسونگ نسبت به سال 2015 و 2016 عوض شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

در نسخه PRIME در کل ظاهر همان طراحی می باشد اما جزییات کمی دستخوش تغییر شده مثلا دوربین اصلی در قابی مربعی قرار گرفته است و در پشتی هم از بالا و هم از پایین کمی فاصبه گرفته و فریم جایگزین آن شده است.

در پنل جلویی همچنان همان ترکیب وجود دارد با این تفاوت که دکمه خانه مجهز به سنسور اثر انگشت شده است که در زمان خود یک نوآوری محسوب می شده.

نوبتی هم باشد نوبت J5 2017 است که با نامی دیگر J5 PRO هم شناخته می شود ، این گوشی از طراحی جدید سری J پشتیبانی میکند که دوربین در وسط قرار دارد و در زیر آن فلش گوشی قرار گرفته است که این دو در یک پنل قرار گرفته و مثل گذشته از هم جدا نیستند و اسپیکر دیگر در قاب پشتی نیست و به دور گوشی منتقل شده.

باز هم در پنل جلویی وضعیت همچون سابق می باشد و این گوشی در دکمه خانه خود حسگر اثر انگشت جای داده است ، به طور کل سایز و ابعاد گوشی و طراحی درب پشت نسبت به سایر مدل ها تغییر کرده.

در زمانی که سامسونگ سری J را تولید میکرد ، میتوان گفت بازار گوشی های میان رده را در دست داشت و اجازه مانور به دیگر شرکت ها را نمی داد و بسیار در بین کاربران محبوب شده بود.

J5 2015 در زمان تولید از سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 پشتیبانی میکرد و تا نسخه 6.0.1 هم آپدیت گرفت و نسخه 2016 و PRIME هم با 6 عرضه و تا 7 و 8 را پشتیبانی کردند اما در نسخه PRO نسخه 7 ، نسخه اصلی و تا اندروید 9 را آپدیت دریافت کرد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی های جذاب و پرفروش میان رده سامسونگ میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلکسی J5

آیا برای گوشی J5 شما مشکلی پیش آمده و استفاده از آن برای شما در همین حالت سخت شده است؟

آیا در اثر ضربه به صفحه نمایش J5 شما شکسته است؟

تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش یا تعویض دوربین از رایج ترین اقداماتی است که هر روز توسط تکنسین های ما در کرج ما انجام می شود. هر زمان که با J5 خود مشکلی دارید، فوراً به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج مراجعه کنید.

به همراه کارشناسان تعمیر ما، بهترین استراتژی را برای حل مشکلات دستگاه خود انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این، کلیه قطعات تعویضی مورد استفاده برای تعمیرات سامسونگ گلکسی J5 دارای 12 ماه گارانتی هستند که امنیت و اطمینان بیشتری را برای مشتریان ما فراهم می کند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش J5 خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند.

در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

یک بررسی و عیب یابی حرفه ای و تخصصی ( کاملا رایگان).

پیشنهاد بهترین راه های تعمیر و برآورد قیمت حدودی.

تعیمرات فوری ( اکثر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد قیمت و عیب یابی گوشی J5 خود را بدون هزینه دریافت کنید اگر از قیمت راضی بودید بعد از آن فرم درخواست تعمیر را پر کنید تا گوشی J5 شما به سرعت وارد پروسه تعمیر شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

مشخصات فنی J5

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی J5

در نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری توسط ماهر ترین و متخصص ترین تکنسین ها انجام می شود.

ما سال ها است در کنار شما هستیم و تقریبا میتوان گفت توانایی حل تمامی مشکلات شما چه نرم افزاری و چه سخت افزاری را داریم.

ما به شما گارانتی و ضمانت برای تمامی خدمات تعمیری در نمایندگی تعیمرات گوشی های سامسونگ در کرج می دهیم.

کافیست به مجموعه ما مراجعه کنید و مشکلات گوشی J5 خود را به صورت کامل بیان کنید و در صورت در خواست شما در سریع ترین زمان تعمیرات شما انجام خواهد شد.

از کار افتادن اسپیکر اصلی

شما در روز استفاده زیادی از اسپیکر گوشی J5 خود دارید. زمانی که در فضای مجازی فیلمی می بینید یا موزیکی گوش میدهید انتظار صدای واضح و رسا را دارید.

حالا اگر این طور نباشد چی؟ اگر اسپیکر J5 شما صدایی با کیفیت پخش نکند یا اصلا صدایی از آن در نیاید چی؟

ممکن است در اسپیکر گوشی شما آب یا مایعی رفته باشد که صدای آن را از کیفیت اصلی دور کند یا اصلا صدایی پخش نشود یا ممکن است در طی زمانی طولانی نسبت به شرایطی که گوشی شما در آن قرار دارد گرد و قبار در محفظه اسپیکر شما رفته باشد و باعث کم شدن صدا و کیفیت آن شده باشد.

در این شرایط گوشی J5 شما باید باز شود و با بررسی دقیق معلوم شود نیاز به سرویس دارد با تعویض قطعه.

ما در نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج تمامی این مراحل را همراه با بالاترین کفیت از نظر خدمات تعمیری و قطعات به شما اراعه می دهیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

تعمیرات آسان

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ،ساخت جیمیل یا سامسونگ اکانت و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

سامسونگ اکانت

برای استفاده از گوشی سامسونگ خود به همان روشی که به حساب Google نیاز دارید، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید ، اما استفاده از حساب سامسونگ مزایای خود را دارد مثلا شما میتوانید از تمامی اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و یا به یک سری از آپشن های مخصوص سامسونگ دسترسی داشته باشید.

شما با داشتن سامسونگ اکانت میتوانید خیال خود را راحت کنید که اگر زمانی گوشی شما هر مشکلی برایش پیش آید ، اطلاعات خود را از دست ندهید و با خیال راحت در گوشی سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

ساخت سامسونگ کار سختی نمی باشد فقط کافیست شما کمی با محیط گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سامسونگ اکانت بسازید.

طریقه ساخت سامسونگ اکانت

ابتدا به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد حساب ها و پشتیبان شده ، سپس گزینه حساب ها را انتخاب کرده و افزودن حساب را انتخاب کنید ، در این قسمت چند گزینه برای شما نمایش داده می شود در بین آن ها samsung account را انتخاب میکنید و برای شما صفحه  ای باز می شود.

در این قسمت توجه داشته باشید که اگر از قبل سامسونگ اکانت دارید میتوانید وارد حساب قبلی خود شوید و اگر نه باید گزینه ( ایجاد اشتراک) را انتخاب کنید ، سپس شرایط و ظوابط آن را مطالعه کرده و گزینه موافقم را انتخاب کرده.

در مرحله بعد ایمیل خود به همراه رمز ورود برای سامسونگ اکانت خود انتخاب کرده و مشخصات شخصی خود را همچون نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد میکنید.

پس از انجام این مراحل صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شماره تماس خود را وارد می کنید و برای آن کد تاییدی ارسال خواهد شد که در کادر پایین آن وارد میکنید.
هم اکنون سامسونگ اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از تمام اطلاعات خود در گوشی سامسونگتان پشتیبان گیری کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ J5 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی J5 در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی J5 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی S9 حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید