تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی J4

امروز با بررسی یکی از پر فروش ترین گوشی های سری J سامسونگ یعنی ،J4 ، J4 PLUS ، J4 core در کنار شما هستیم.

سری J یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده در بین تمام برند های دنیا در زمان خودش بود.

گوشی هایی بی نظیر از نظر طراحی که در زمان خودش بسیار زیبا و خوش دست بود که طراحی های خاص خود را داشت ، از نظر دوربین که یکی از بهترین دوربین های گوشی های میان رده متعلق به گوشی J7 PRO بود ، مشخصات فنی عالی نسبت به هزینه ای که شما پرداخت می کردید و نوآوری های جذاب سامسونگ که بقیه برند ها از آن الگو میگرفتند.

تمام  این موارد باعث شده بود که گوشی های میان رده سامسونگ به نام سری J یکی از پرفروش ترین گوشی های میان رده دنیا شوند.

طراحی سامسونگ در سری J الگو خاص خود را دارد اما در طراحی گوشی J4 کمی تابو شکنی انجام شده و تغییراتی ایجاد کردند.

در قاب پشتی J4 دوربین به همراه فلش آن در یک پنل عمودی به صورت بیضی در وسط قرار گرفته است که اسپیکر اصلی گوشی به صورت یک خط در موازات آن ، کنارش جای گرفته است که در زیر آن نام سامسونگ حک شده است و دیگر چیزی در قاب پشتی وجود ندارد.

اما در پنل جلویی J4 ترکیب همان ترکیب همیشگی است و یک صفحه نمایش با حاشیه تقریبا زیاد قرار دارد که در بالای آن سنسور تماس ، اسپیکر تماس ، دوربین سلفی و نام سامسونگ قرار دارد .

در قسمت پایینی J4 تغییراتی در شکل ظاهری دکمه ها قرار گرفته است اما جیگیری آن ها به همان شکل سابق می باشد، دکمه خانه به صورت فیزیکی در وسط و دکمه های برگشت و برنامه های اخیر به صورت لمسی به ترتیب در سمت راست و چپ قرار گرفته.

با اینکه سری J سامسونگ دیگر تولید نمی شود ، اما بسیاری از کاربران در حال استفاده از آن می باشند و جوابگوی کاربرد های آن ها می باشد.

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

تعمیرات نرم افزاری J4

یک سری از مشکلات را شما میتوانید خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی J4 (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی J4 خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

فلش کردن گوشی J4

بعضی از مواقع گوشی سامسونگ J4 شما دارای بد افزار می شود یا پارتیشن های آن تغییر می کند و به طور کل ، دیگر تنظیمات اصلی خود را ندارد و نیاز دارد به تنظیمات اصلی بازگردد ، شاید شما تصور کنید که گزینه تنظیمات کارخانه در تنظیمات گوشی ، مشکل شما را حل کند اما در 99 درصد مواقع بعد از انجام این کار مشکل شما به صورت موقت حل خواهد شد اما دوباره خود را بروز خواهد داد.

بهتر است در این مواقع گوشی J4 خود را فلش کنید ، زیرا با این حرکت دیگر مشکلات شما باز نخواهد گشت اما این مورد را در نظر بگیرید که در صورت فلش یا تنظیمات کارخانه ، تمامی اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد.

در ادامه روش فلش کردن دستی در خانه را به شما آموزش خواهیم داد.

ابتدا گوشی خود را باید خاموش کنید ، سپس دکمه پاور و زیاد کردن صدا را باهم نگه دارید اگر گوشی شما دارای دکمه خانه مثل J4 باشد باید دکمه خانه را همزمان نگه دارید تا وارد حالت ریکاوری بشوید.

شما میتوانید با دکمه زیاد کردن صدا به سمت بالا ، کم کردن صدا به سمت پایین و  دکمه پاور گزینه را انتخاب کنید.

به کمک این دکمه ها گزینه دیتا فکتوری ریست را انتخاب کنید و سپس گوشی شما فلش خواهد شد.

حال گوشی J4 شما فلش شده است و میتوانید بدون هیچ مشکلی از گوشی خود استفاده کنید.

درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir) مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما توسط تکنسین های مجرب ما حل شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

مشخصات فنی J4

  • صفحه نمایش: 5.50-inch (720×1280)

 

  • پردازنده مرکزی: Samsung Exynos 7570

 

  • دوربین سلفی: 5MP

 

  • دوربین اصلی: 13MP

 

  • رام: 2GB

 

  • حافظه داخلی: 16GB

 

  • باتری: 3000mAhپ

 

  • سیستم عامل: Android 8.0

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

باتری گوشی زود خالی میشه؟

باتری گوشی J4 یک قطعه مصرفی می باشد که باید بعد از مدتی تعویض شود ، عمر مفید باتری شما بستگی به نوع اسفاده شما دارد.

مثلا اگر گوشی J4 شما زیاد زیر نور خورشید باشد یا زیاد گرم شود ، استفاده زیاد از گوشی در حال شارژ ، استفاده زیاد از پاور بانک و استفاده از آداپتور و کابل غیر اصلی مواردی است که طول عمر باتری شما را کاهش می دهد و احتمال آسیب به IC شارژ را زیاد میکند.

اگر احساس میکنید ال سی دی گوشی J4 شما کمی برجسته شده و سر جایش نیست و باتری شما مثل قدیم شارز نگه نمی دارد متاسفانه باید بگیم که به احتمال زیاد باتری شما باد کرده و وقت تعویض آن رسیده است.

باد کردن باتری از پشت به صفحه نمایش و یا فریم گوشی فشار می آورد و باعث خرابی آن ها می شود پس بهتر است قبل از اینکه باتری شما به بقیه قطعات گوشی آسیب برساند آن را تعویض کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ J4 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی J4 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی J4 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید