تعمیرات گوشی سامسونگ A11 در کرجتعمیرات گوشی سامسونگ A11 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A11 در کرج

تعمیر گلکسی A11 سامسونگ

Samsung A11 حافظه قابل ارتقا، رابط کاربر پسند و باتری قابل توجه 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع را ارائه می دهد. این گوشی با احراز هویت اثرانگشت عقب پیشرفته، جدیدترین ویژگی های امنیتی را نیز دارد. حداکثر 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه اضافی روی کارت microSD ارائه می دهد. به علاوه، این تلفن اندرویدی می‌تواند برای پخش سریع‌تر جریان، تماس، پیامک، ایمیل و موارد دیگر به مطمئن‌ترین شبکه‌های جهان متصل شود.

"<yoastmark

این گوشی هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهد عکس هایی با کیفیت و وضوح بالا بگیرید. این گوشی دارای سه دوربین عقب – از جمله دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی – به همراه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو است. همچنین ویدیوی شفاف و شفاف می گیرد. این قابلیت ها را با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی و یک صفحه نمایش فوق العاده صاف جفت کنید، و فضای زیادی برای مشاهده لحظات مهم زندگی که ثبت می کنید خواهید داشت.

اگر سامسونگ گلکسی A11 دارید، , برای سال‌های آینده از آن محافظت و نگهداری کنید به همین دلیل است که شما به خدمات عیب یابی و تعمیر با کیفیت بالا برای دستگاه با کیفیت خود نیاز دارید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A11 در کرج، ما در تعمیر تلفن همراه برای گوشی های سامسونگ و سایر دستگاه ها تخصص داریم. ما مطمئن هستیم که می توانیم مشکلات داخلی یا خارجی تلفن هوشمند شما را شناسایی کرده و آنها را به سرعت و به طور موثر برطرف کنیم. همچنین، ما مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهیم.

تعمیر صفحه نمایش گلکسی A11 سامسونگ

تقریباً همه افراد در مقطعی از زمان به طور تصادفی تلفن خود را از دست داده اند. و اگرچه سامسونگ گلکسی A11 با مقداری محافظت در برابر خراش و آسیب ساخته شده است، اما این دستگاه در صورت افتادن در معرض ترک و شکستگی صفحه نمایش است. صفحه‌نمایش‌های شکسته می‌توانند توانایی شما در استفاده از تلفنتان را مختل کنند یا استفاده از برخی عملکردها را دشوار یا غیرممکن کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A11 در کرج با تیمی تتخصصی و حرفه ای می تواند صحفه نمایش شما را با هزینه کم و در کمترین زمان ممکن تعمیر و در اختیار شما قرار دهد. خدماتی ک ما در کرج انجام میدهیم 7 روز مهلت تست هم داده می شود .

تعمیر آسیب آب سامسونگ گلکسی A11

آسیب آب می تواند مشکلات زیادی را در مورد سیستم هارد دیسک داخلی گوشی شما ایجاد کند. اگرچه سامسونگ گلکسی A11 شما ممکن است در برابر چند پاشش مقاومت کند، اما ضد آب نیست و اگر در آب غوطه ور شود، به احتمال زیاد تعمیر انجام می شود. از قرار دادن گوشی در معرض مایعات خودداری کنید و در صورت آسیب آب، فوراً با مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ A11 در کرج تماس بگیرید.

وقتی آسیب آب فوراً برطرف نشود، به طور بالقوه می تواند یکپارچگی ساختاری و عملکردهای داخلی دستگاه شما را به خطر بیندازد. بنابراین، مهمترین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که سامسونگ گلکسی A11 آسیب دیده خود را بلافاصله پس از یک حادثه به مرکز تعمیرات ما در کرج بیاورید. ما قطعات آسیب دیده در اثر آب را خشک یا جایگزین می کنیم تا مطمئن شویم که تلفن سامسونگ شما دوباره به درستی کار می کند.

هنگامی که این قطعات را جایگزین کردیم، توصیه می‌کنیم قاب‌های محافظ تلفن خود را مرور کنید تا احتمال آسیب آب به دستگاهتان کاهش یابد. ما قاب‌های ضدآب داریم تا محافظت از دستگاه شما را بهینه کنیم و آرامش مورد نیاز را فراهم کنیم.

از کجا می توانم تعمیرات تخصصی سامسونگ گلکسی A11 را در کرج  دریافت کنم؟

می توانید تعمیرات و خدمات حرفه ای سامسونگ را در مرکز خدمات سامسونگ ما توسط یکی از ارائه دهندگان خدمات واجد شرایط تلفن همراه سامسونگ دریافت کنید. می توانید A11 خود را به مرکز تعمیرات سامسونگ ما در کرج ارسال کنید. تکنسین ها در همه این مکان ها آموزش سامسونگ را انجام می دهند. ما هر بار با استفاده از قطعات تعویض صفحه نمایش شیشه ای درجه یک AAA واقعی برای Samsung Galaxy A11 شما همان خدمات با کیفیت بالا را ارائه می دهیم. تعمیرات توسط گارانتی ما پشتیبانی می شود.

"<yoastmark

از جمله تعمیراتی ک در مرکز تخصصی سامسونگ در کرج انجام می دهیم :

تعمیر صفحه نمایش گلکسی سامسونگ

تعمیر باتری سامسونگ گلکسی

تعمیر آسیب مایعات سامسونگ

تعمیر پورت شارژ سامسونگ گلکسی

تعمیر دکمه خانه یا هوم سامسونگ گلکسی

تعمیر دکمه پاور سامسونگ گلکسی

تعمیر دکمه ولوم یا تنظیم صدا سامسونگ گلکسی

تعمیر دکمه تنظیم صدا سامسونگ گلکسی

تعمیر دوربین عقب سامسونگ گلکسی

تعمیر دوربین جلو سامسونگ گلکسی

تعمیر میکروفون سامسونگ گلکسی

تعمیر بلندگوی سامسونگ گلکسی

تعمیر پنل لمسی گلکسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری سامسونگ گلکسی

تعمیر قاب پشتی سامسونگ گلکسی

تعمیر شیشه عقب سامسونگ گلکسی

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی

تعمیر آنتن گلکسی سامسونگ

تعمیر سوکت هدفون گلکسی سامسونگ

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر خطای ناشناخته سامسونگ گلکسی

تفلن همراه خود را با خیال راحت به ما بسپارید و از خدمات ما برای گوشی خود مطمعن باشد .

"<yoastmark

تعمیر گوشی a11 چقدر هزینه خواهد داشت؟

پس از اینکه تکنسین های ما تلفن همراه سامسونگ شما را بررسی کردند، کل هزینه های تعمیر یا تعویض را بررسی می کنیم. در بسیاری از موارد، تعمیر اگر تحت پوشش بیمه باشد (ممکن است پوشش داده شود) حتی اگر تلفن همراه سامسونگ گلکسی A11 شما خارج از گارانتی باشد، تلفن همراه شما تیم نخصصی ما بررسی و به شما اعلام هزینه می کنند و بعد از رضایت شما برای درست کردن دستگاه شما اقدام میکنند . تعمیرات توسط گارانتی ما پشتیبانی می شود.

مدت زمان تعمیر چقدر هست ؟

مرکز خدمات مانند بسیاری از ارائه دهندگان خدمات توصیه شده سامسونگ، برای بسیاری از تعمیرات، از جمله تعمیر صفحه نمایش، خدمات برگشت سریع ارائه می دهد. اگر Samsung Galaxy A11 خود را مستقیماً به مرکز تعمیرات ما بفرستید، سپس آن را به شما تحویل می دهیم، بسته به قطعات و در دسترس بودن معمولاً ظرف 3 تا 7 روز کاری آماده ارسال خواهد بود.

پیام بگذارید