تعمیرات گوشی سامسونگ a10

تعمیرات گوشی سامسونگ A10در کرج

گلکسی A10

سامسونگ گلکسی A10 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی HD+ برای حداکثر لذت از تماشا است. بدنه باریک 8.1 میلی متری گلکسی A10 به نظر می رسد که برای دست شما ساخته شده است. روکش پلاستیکی براق به تنهایی خودنمایی می کند و می توانید از بین مشکی و آبی یکی را انتخاب کنید. زمانی که در چنگ شما باشد، هرگز رها نخواهید کرد. با دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و 5 مگاپیکسلی جلو برای گرفتن عکس های فوری از کتاب تصویر، همانطور که می خواهید عکس بگیرید. خاطرات شما با زدن یک دکمه زنده، روشن و واضح باقی می مانند. و پردازنده Octa Core باعث می شود همه چیز به آرامی اجرا شود تا از نحوه زندگی شما مطلع شود.

سامسونگ گلکسی A10 از پردازنده هشت هسته ای سامسونگ Exynos 7884 پشتیبانی می کند.

تعمیرات گوشی سامسونگ a10
تعمیرات گوشی سامسونگ a10

اگر Samsung Galaxy A10 شما نیاز به تعمیر دارد، تعمیرات گوشی سامسونگ a10 در کرج در خدمت شماست. تعویض صفحه نمایش رایج ترین تعمیری است که ما انجام می دهیم، با این حال، باتری، پورت شارژر و دوربین را نیز تعویض می کنیم. تمامی تکنسین های me-samsung.ir در کرج کاملا آموزش دیده اند و ما فقط از قطعات اصلی سامسونگ استفاده می کنیم.

چرا از خدمات تعمیر سامسونگ در کرج استفاده کنیم؟

تعمیرات گوشی سامسونگ a10 در کرج معمولاً در کمتر از یک ساعت به پایان می رسد.

تمام تعمیرات سامسونگ به مدت 1 ماه گارانتی می شود.

تعمیرات سامسونگ خدمات تعمیر را در همان روز ارائه می دهد – برای جلوگیری از ناامیدی، زودتر رزرو کنید.

100% امن

me-samsung.ir در کرج هرگز به محتوای شخصی شما دسترسی یا کپی نخواهد کرد. همیشه 100٪ ایمن باقی می ماند.

آنچه می توانیم تعمیر کنیم

تعمیر صفحه نمایش ScreenGalaxy A10 در کرج

تعمیر پشت شیشه گلکسی A10 در کرج

تعویض پورت شارژر Galaxy A10 در کرج

تعویض دوربین عقب Galaxy A10 در کرج

تعویض باتری تعویض باتری گلکسی A10 در کرج

دوربین جلو Galaxy A10 در کرج

تعمیرات آنتن یا پرش آنتن Galaxy A10 در کرج

تعمیرات یا تعویض شیشه ال سی دی Galaxy A10 در کرج

تعمیرات سوکت هندزفری Galaxy A10 در کرج

تعمیمرات سی پی یو Galaxy A10 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ a10
تعمیرات گوشی سامسونگ a10

اطلاعات محصول و تعمیر:

هر مشکلی که در مورد Samsung Galaxy A10 خود دارید، ما می توانیم به شما کمک کنیم! در هر مکان تعمیرات گوشی سامسونگ a10 در کرج می تواند هر قسمت از Galaxy A10 شما را با بخشی با بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار رقابتی جایگزین کنیم. ما می دانیم که گلکسی A10 شما چقدر ارزشمند و ضروری است، به همین دلیل سریع ترین، مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین تعمیر را به شما ارائه می دهیم. و مهمترین چیز این است که در me-samsung.ir در کرج تقریباً تمام تعمیرات گلکسی A10 فقط در چند ساعت انجام می شود!

ما در تعمیرات Samsung Galaxy، از جمله آسیب آب و تعمیر مادربرد، تخصص داریم. ما می توانیم گلکسی A10 شما را تقریبا در هر موردی، صرف نظر از مشکل، تعمیر کنیم. حتی اگر به شما گفته شده است که گلکسی شما قابل تعمیر نیست، آن را به me-samsung.ir در کرج بیاورید، در بیشتر موارد ما می توانیم آن را تعمیر کنیم!

همه فروشگاه‌های me-samsung.ir در کرج دارای قسمت‌های خدماتی هستند که به‌طور ویژه برای باز بودن طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانید گلکسی خود را تا زمانی که منتظر تعمیر تکنسین ما هستید، ببینید. برای ما، هیچ تعمیری نیازی نیست که پشت درهای بسته انجام شود، بنابراین در طول تعمیر می توانید دستگاه خود را ببینید و کاملاً مطمئن شوید که اطلاعات شخصی شما شخصی باقی می ماند.

برای صفحه نمایش سامسونگ A10 یا تعویض شیشه جلو،me-samsung.ir در کرج را انتخاب کنید. ما این کار را بهتر انجام می دهیم، زیرا آن را ایمن تر انجام می دهیم.

این صفحه محصول مربوط به تعویض شیشه جلو سامسونگ می باشد. تعویض صفحه نمایش سامسونگ تنها در صورت ترک خوردن شیشه جلو امکان پذیر است. صفحه نمایش نباید تغییر رنگ داشته باشد، نباید دارای خطوط باشد و هیچ نقطه قرمز یا سیاهی نداشته باشد.

ما می توانیم تعویض LCD سامسونگ را نیز انجام دهیم. تعویض ال سی دی سامسونگ سریعتر اما گرانتر است.

پس از تحویل دادن گوشی شما، ما یک تست کامل روی گوشی شما انجام می دهیم تا مشخص کنیم که آیا نیاز به تعویض صفحه نمایش A10 دارید یا A10 LCD. پس از تایید، تکنسین ما تعمیر را ادامه خواهد داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ a10
تعمیرات گوشی سامسونگ a10

هزینه تعمیر صفحه نمایش لمسی سامسونگ A10 چقدر است؟

هزینه‌های تعمیر صفحه‌نمایش لمسی گلکسی A10 بر اساس علت ایجاد مشکل و قطعات مورد نیاز برای تکمیل تعمیر متفاوت است. اگر Galaxy A10 شما با صفحه نمایش لمسی مشکل دارد، باید یک تعمیرگاه محلی با استفاده از شبکه تعمیر Swappa پیدا کنید. هنگامی که یک تعمیرگاه را پیدا کردید، می توانید برای تعیین وقت ملاقات و برآورد هزینه تعمیر تماس بگیرید.

آیا می توانم گلکسی A10 خود را در me-samsung.ir در کرج بفروشم؟

me-samsung.ir در کرج بهترین مکان برای فروش تلفن قدیمی شما است. فروشگاه ما با بهترین قیمت گوشی شما رو خریداری میکند.

تعمیر گلکسی A10 چقدر طول می کشد؟

زمان تعمیر بسته به نوع تعمیر و در صورت موجود بودن قطعات در فروشگاه متفاوت است. تعمیرگاه مشکل شما را تشخیص می‌دهد و رفع مشکلات رایج مانند صفحه‌نمایش شکسته ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد.

 

 

پیام بگذارید