تعمیرات گوشی سامسونگ A03 در کرج

معرفی گوشی های سامسونگ گلگسی A03

امروز در خدمت شما هستیم با یک گوشی میان رده دیگر از شرکت سامسونگ هستیم A03 ، گوشی با مشخصات بسیار متوسط که برای افرادی کار های روزمره دارند و فعالیت های سنگین با گوشی همراه خود انجام نمی دهند.

این گوشی از نظر طراحی با سایر گوشی های سامسونگ متفاوت بوده با اینکه دارای 2 دوربین می باشد اما تفاوت های خاص خود را دارد.

چینش دوربین های A03 مقداری شبیه گوشی آیفون 11 می باشد که دوربین ها به همراه فلش در یک پنل مربعی قرار گرفته است که دو دوربین در زیر هم و فلش گوشی در کنار آن قار گرفته است که پنل دوربین همرنگ قاب پشتی می باشد که این نوع طراحی تا به حال در سامسوهنگ سابقه نداشته است.

اما در پنل جلویی طراحی همان همیشگی است ، صفحه نمایش با حداقل حاشیه به همراه دوربین سلفی به صورت قطره ای که در بالای آن اسپیکر تماس و سنسور های آن در حاشیه ها پنهان شده است.

این گوشی طبق روال سری اقتصادی سامسونگ (A01/A02,…) حسگر اثر انگشت ندارد.

سامسونگ در گذشته مدل های سری A را به صورت A5 ، A6 ، A7 نام گذاری کرده بود اما با افزایش تعداد آنها و به نوعی اتمام ظرفیت اعداد سری های جدید گوشی های اقتصادی خود را با اضافه کردن یک صفر به نام آن وارد بازار کرده ( A01،A02و…).

این گوشی در سال 2022 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 11 برای رغابت وارد بازار جهانی گوشی های همراه شد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی اقتصادی اما جذاب میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A03 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A03

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

اگر برای گوشی A03 شما مشکلی پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست ، شما میتوانید با مراجعه جضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ارئه گوشی خود ، یک بررسی کامل دریافت کنید تا تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

احتمالا برای گوشی شما یک مشکلی پیش آمده و صرف نظر از حاد بودن آن نیاز به تعمیر دارد.

قطعا اعتماد به هر تعمیرکاری برای سپردن گوشی خود به آن سخت است زیرا ترس از تعویض قطعات و جایگزینی آن با قطعات غیر اصلی یا کار های نادرست دیگر بسیار است .

پس نیاز به تعمیر در یک مرکز تعمیر رسمی و معتبر است.

هنگامی که وارد مجموعه شوید خدماتی است که دریافت می کنید:

عیب یابی و بررسی تخصصی به صورت رایگان.

پیشنهاد بهترین راهکار های تعمیر _ برآورد حدودی هزینه تعمیر.

تعمرات فوری ( اکثر تعمیرات به کمتر از 3 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال ضمانت برای تمامی خدمات و قطعات.

شما میتوانید برآورد رایگان A03 خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03 در کرج

مشخصات فنی

 

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

 

 

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A03

ما به عنوان نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در استان البرز و کرج ، موضف هستیم از قطعات اورجینال همراه با گارانتی برای تعمیرات تمامی گوشی های سامسونگ صرف نظر از مدل آن استفاده کنیم.

ما در کنار تیمی ماهر ، حرفه ای و با تجربه از بهترین تکنسین ها ، همواره آماده حل تمامی مشکلات گوشی های سامسونگ شما هستیم.

تمامی تکنسین های ما دارای مدارک معتبر و حرفه ای بوده و هیچ گونه نگرانی برای تعمیرات گوشی A03 شما نیست.

ما با کیفیت ترین قطعات و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم ولی باز با این شرایط برای اطمینان خاطر شما تمامی خدمات و قطعات دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

 

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی A03 خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A03 در کرج اعتماد کنیم؟

امروزه با وجود افراد سود جو ، اعتماد به تعمیر کاران سخت شده است، ما همواره در پی جلب اعتماد شما عزیران بوده .

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج ، و صحبت با متخصصین با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های سامسونگ توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های سامسونگ خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های سامسونگ از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های سامسونگ خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

 

پیام بگذارید