تعمیرات گوشی سامسونگ A02s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A02s

باز هم سامسونگ ، باز هم سری A این بار A02s برای بررسی پیش ماست.

باز هم یک گوشی میان رده از شرکت سامسونگ که از نظر طراحی بسیار شبیه ذبه سایر اعضای خانواده سری 1 سامسونگ (A21/A31/A51) می باشد که سه دوربین و یک فلش دوربین در یک پنل مستطیلی مشکی قرار گرفته است و جز نام سامسونگ چیزی دیگر در قاب پشتی نمی باشد.
طراحی قاب پشتی به صورت ساده و شفاف نبوده و با یک تکستچر که تقریبا طرح لوزی دارد از حالت ساده خود خارج شده است.

A02s در پنل جلویی گوشی یک صفحه نمایش وجود دارد که طبق معمول همیشه طراحی سامسونگ قابل پیش بینی بوده و دوربین سلفی به صورت قطره ای قرار گرفته است که در بالای آن اسپیکر تماس و سنسور آن قرار گرفته است.

این گوشی تا حدی میان رده یا بهتره بگوییم اقتصادی می باشد که حسگر اثر انگشت هم برای این گوشی طراحی نشده و واقعا جای تعجب دارد که سامسونگ در سال 2021 گوشی جدید وارد بازار میکند اما حسگر اثر انگشت ندارد.

سامسونگ در گذشته مدل های سری A را به صورت A5 ، A6 ، A7 نام گذاری کرده بود اما با افزایش تعداد آنها و به نوعی اتمام ظرفیت اعداد سری های جدید گوشی های اقتصادی خود را با اضافه کردن یک صفر به نام آن وارد بازار کرده ( A01،A02و…).

این گوشی در سال 2021 با پشتیبانی از اندروید 11 وارد بازار جهانی شد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب اما اقتصادی میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A02s در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A02s

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی A02s شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02s در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشکلات مختلفی ممکن است برای گوشی A02s شما رخ دهد که اکثر آن ها دلیل واضح و مشخصی ندارند و نیاز به بررسی و عیب یابی حرفه ای دارند.

اما تعدادی مشکل وجود دارد که دلایل واضحی دارند و در بعضی از موارد خودتان می توانید برطرف کنید.

آیا گوشی شما بسیار داغ میکند؟

گوشی شما دیر شارژ می شود؟

آیا صفحه نمایش شما حاله زرد رنگ دارد؟

وضوع صدای اسپیکر گوشی شما کم شده است؟

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی حرفه ای ( کاملا رایگان).

خدمات فوری و کار آمد ( اکثر تعمیرات کمتر 2 ساعت زمان میبرد).

برآورد هزینه تعمیرات_پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

1 سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A02s خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02s در کرج

مشخصات سامسونگ A02s

  • صفحه نمایش: 6.50-inch

 

  • پردازنده: octa-core

 

  • دوربین سلفی: Unspecified

 

  • دوربین های اصلی: 13MP + 2MP + 2MP

 

  • رام: 3GB

 

  • حافظه داخلی: 32GB

 

  • باتری: 5000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 11

تعمیرات گوشی سامسونگ A02s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی A02s خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02s در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A02s در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی A02s ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی A02s حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید