تعمیرات گوشی سامسونگ J3 2016 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ J3 2016 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی J3 2016 

امروز با بررسی یک گوشی میان رده تقریبا قدیمی سامسونگ ، یعنی J3 2016 در خدمت شما هستیم.

اول توضیحی کوتاه درباره سری J سامسونگ بدهیم. این گوشی ها به عنوان سری میان رده سامسونگ از سال 2015 با مدل های متعدد وارد بازار شدند.

سامسونگ سری J3 در دو مدل J3 2016 و J3 PRO تولید دو وارد بازار شد.

گرچه امروز دیگر سری J سامسونگ تولید نمی شود اما کاربران زیادی همچنان از این گوشی ها استفاده میکنند ، الان سری A سامسونگ جایگزین سری J شده است اما در تایمی مشترک هر دو این سری تولید می شدند.

در زمانی که سامسونگ سری J را تولید میکرد ، میتوان گفت بازار گوشی های میان رده را در دست داشت و اجازه مانور به دیگر شرکت ها را نمی داد و بسیار در بین کاربران محبوب شده بود.

برویم سراغ مشخصات ظاهری این گوشی ، سری J سامسونگ یک طراحی پایه برای اکثر گوشی های خود دارد ، دوربین به صورت مربع یا دایره در وسط و اسپیکر و فلش گوشی در کنار آن قرار دارد و جز نام نام سامسونگ در قاب پشتی چیز دیگری وجود ندارد.

اما در پنل جلویی گوشی یک صفحه نمایش با حاشیه قابل توجه در بالا و پایین خود قرار دارد که در بالا نام سامسونگ ، اسپیکر تماس ، دوربین و حسگر ها قابل مشاهده است و در پایین صفحه نمایش ، دکمه خانه به صورت فیزیکی و دکمه برگشت و برنامه های اخیر به صورت لمسی در کنار آن قرار گرفته است.

در بالای این گوشی سوکت هندزفری قرار گرفته و است و دیگر هیچ ، اما در پایین آن سوکت شارژ به همراه میکروفون قرار گرفته است.

نسخه PRO این گوشی تفاوت ظاهری خاصی با نسخه معمولی آن ندارد و فقط دوربین این گوشی به صورت دایره ای بوده و قاب پشتی آن طرح خاصی دارد.

در کناره سمت راست گوشی فقط دکمه خاموش و روشن و در سمت چپ دکمه های کم و زیاد صدا وجود دارد.

این گوشی در سال 2016 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 5.1 وارد بازار جهانی شدند که J3 2016 تا اندروید 7 را پشتیبانی میکند.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی محبوب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ J3 2016 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی J3 2016

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر J3 2016 شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی J3 2016 دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی J3 2016 شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کنید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات گوشی سامسونگ J3 2016 در کرج

تعمیرات در خانه

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

تعمیرات گوشی سامسونگ J3 2016 در کرج

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 5.00-inch (720×1280)

 

  • پردازنده: 1.5GHz quad-core

 

  • دوربین سلفی: 5MP

 

  • دوربین اصلی: 8MP

 

  • رام: 1.5GB

 

  • حافظه داخلی: 8GB

 

  • باتری: 2600mAh

 

  • سیستم عامل: Android 5.1

تعمیرات گوشی سامسونگ J3 2016 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی J3 2016 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی J3 2016 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

 

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید