تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A22 5G

این بار عضوی 5G از خانواده سری A سامسونگ . A22 5G امروز برای بررسی اینجاست. A22 یکی از چندین گوشی سامسونگ می باشد که دو مدل 4G و 5G دارد.

این دو گوشی از نظر ظاهری باهم دیگر فقط یک تفاوت دارند آن هم در تعداد و جایگیری دوربین ها می باشد . A22 4G دارای 4 دوربین می باشد که در یک پنل مربعی قرار دارد که در زیر آن فلش دوربین قرار گرفته است اما A22 5G  دارای 3 دوربین بوده و فلش آن داخل پنل مربعی به جای آن دوربین کم شده قرار دارد.

دو مدل گوشی A22 همزمان باهم در سال 2021 عرضه بازار جهانی شدند.

این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می کند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A22 5G

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر A22 5G شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

به نظر مردم تعمیرات گوشی یک پروسه بسیار سخت و پیچیده می باشد به صورتی که ارزیابی مشکلات و دلایل آن ، براشون بسیار سخت می شود و در هنگام مراجعه برای تعمیر گوشی خود بسیار سردرگم می شوند.

این پروسه تا اندازه ای که عموم فکر میکنند سخت نیست اما هرچیزی شرایط خود را دارد.

شما در هنگام برخورد با یک مشکل برای وسیله ای که دارید صرف نظر از نوع آن ، قطعا برای پیگیری مشکل و تعمیرات به نمایندگی آن مراجعه خواهید کرد نه به مراکزی که از عدم داشتن اطلاعات شما سو استفاده می کنند و این پروسه را برای شما سخت و سخت تر می کنند.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir) در کنار شما می باشد تا این پروسه را به آسان ترین نحو ممکن بگذرانید.

اگر برای گوشی A22 5G شما مشکلی پیش آمده صرف نظر از علت آن می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ در استان البرز و کرج ، یک بررسی و عیب یابی کامل و رایگان دریافت کنید و بعد از آن تصمیم نهایی مبنی بر تعمیر یا تعویض قطعات معیوب را بگیرید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا در هنگام استفاده های ساده گوشی شما داغ می شود؟

یا اینکه باتری شما به درستی شارژ نگه نمی دارد؟

تعدادی از مشکلات دلایل واضحی دارند اما دلایل بسیاری از آن ها به این سادگی قابل رویت نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد که این امر در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج توسط تکنسین های حرفه ای به خوبی انجام می شود.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

تکنسین های ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند ( کاملا رایگان).

خدمات کامل و سریع ( بیشتر تعمیرات و خدمات کمتر از 2 ساعت انجام می شوند).

برآورد حدودی هزینه همراه با پیشنهاد راه های تعمیر.

12 ماه گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

بعد از برآورد هزینه در صوت قبولی شما ، فرم درخواست تعمیرت را پر کرده تا تکنسین های ما به سرعت تعمیرات گوشی A22 5G شما را شروع کنند .

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 6.60-inch

 

  • پردازنده: octa-core

 

  • دوربین سلفی: 8MP

 

  • دوربین اصلی: 48MP + 5MP + 2MP + 2MP

 

  • رام: 4GB, 6GB, 8GB

 

  • حافظه داخلی: 64GB, 128GB

 

  • باتری: 5000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 11

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A22 5G

ما به عنوان نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در استان البرز و کرج ، موضف هستیم از قطعات اورجینال همراه با گارانتی برای تعمیرات تمامی گوشی های سامسونگ صرف نظر از مدل آن استفاده کنیم.

ما در کنار تیمی ماهر ، حرفه ای و با تجربه از بهترین تکنسین ها ، همواره آماده حل تمامی مشکلات گوشی های سامسونگ شما هستیم.

تمامی تکنسین های ما دارای مدارک معتبر و حرفه ای بوده و هیچ گونه نگرانی برای تعمیرات گوشی A22 5G شما نیست.

ما با کیفیت ترین قطعات و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم ولی باز با این شرایط برای اطمینان خاطر شما تمامی خدمات و قطعات دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی A22 5G خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A22 5G در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A22 5G در کرج اعتماد کنیم؟

بهترین راه برای تعمیر هر وسیله ای مراجعه به نمایندگی رسمی آن می باشد ، زیرا نمایندگی ها بسیار معتبر و حرفه ای تر از دیگر مکان ها برای تعمیر می باشند و خدمات آن ها دارای گارانتی می باشد.

پس وقتی گوشی A22 5G ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید