تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A03core

پایین ترین مدل A03 از نظر مشخصات فنی امروز برای بررسی اینجاست، A03core گوشی کاملا اقتصادی است که حداقل مشخثات فنی را نسبت به رغبا یا حتی اعضای سری A  خود دارد.

این گوشی طراحی متفاوتی در قاب پشتی خود دارد نسبت به سایر گوشی های سامسونگ و از الگو طراحی آن ها پیروی نکرده است.

در قاب پشتی A03core تنها یک دوربین وجود دارد که به نسبت گوشی های چند دوربینه ، ماژول بزرگتری دارد و یک فلش در زیر آن قرار گرفته است .

طراحی قاب پشتی ساده بوده و فقط در حاشیه دوربین و فلش آن تکستچر به صورت راه راه طراحی شده است و به جز نام سامسونگ در پایین چیز دیگری در قاب پشتی این گوشی قرار ندارد.

اما در پنل جلویی همه چی شبیه سایر گوشی های سامسونگ می باشد ، یک صفحه نمایش تقریبا تمام صفحه و کم حاشیه که دوربین سلفی به صورت قطره ای در بالای آن قرار گرفته است که حسگر تماس و اسپیکر آن در حاشیه بالا مخفی شده است و دیگر خبری از چیزی نیست.

یکی از نکات منفی این گوشی را میتوان نداشتن حسگر اثر انگشت بیان کرد ، زیرا امروزه گوشی هشومندی نیست که این حسگر را نداشته باشد و کاربران به وجود این آپشن عاد ت کرده اند و دیگر حال و حوصله وارد کردن رمز برای هربار ورود به گوشی خود را ندارند.

یکی از دلایل نبود این گزینه ، پایین آوردن هزینه ساخت این گوشی می باشد به همین دلیل A03core یک گوشی میان رده محسوب نمی شود و آن را به عنوان یک گوشی اقتصادی در بازار جهانی میشناسند.

این گوشی مشخصات فنی پایینی دارد ، به عنوان مثال رام این گوشی تنها 2 گیگ می باشد که برای کاربرانی که استفاده زیادی از گوشی خود داردند بسیار پایین میباشد .

حافظه داخلی آن هم 32 گیگ است که در مقابل گوشی های میان رده سامسونگ که اکثرا 128 یا 256 گیگ هستند عددی بسیار پایین محسوب می شود.

توضیحات بالا صرفا جهت اطلاع شما کاربران عزیز می باشد و قصد بد جلوه دادن این گوشی را نداریم ، A03core برای افرادی که تازه میخواهند با فضای مجازی و دنیای گوشی های هوشمند آشنا شوند و یا کار های روزمره و معمولی انجام دهند بسیار مناسب می باشد که با هزینه کم یک تلفن هوشمند داشته باشید.

این گوشی در سال 2021 با پشتیبانی از اندروید 11 وارد بازار جهانی تلفن های هوشمند شد.

در ادامه به نقد و بررسی و مشکلات شایع این گوشی می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

تعمیرات سامسونگ گلگسی A03core

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی A03core شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی A03core مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی A03core خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی به صورت رایگان.

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

گارانتی 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

تعمیرات فوری ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان A03core خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

مشخصات فنی سامسونگ A03core

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

از کار افتادن اسپیکر اصلی

شما در روز استفاده زیادی از اسپیکر گوشی A03core خود دارید. زمانی که در فضای مجازی فیلمی می بینید یا موزیکی گوش میدهید انتظار صدای واضح و رسا را دارید.

حالا اگر این طور نباشد چی؟ اگر اسپیکر A03core شما صدایی با کیفیت پخش نکند یا اصلا صدایی از آن در نیاید چی؟

ممکن است در اسپیکر گوشی شما آب یا مایعی رفته باشد که صدای آن را از کیفیت اصلی دور کند یا اصلا صدایی پخش نشود یا ممکن است در طی زمانی طولانی نسبت به شرایطی که گوشی شما در آن قرار دارد گرد و قبار در محفظه اسپیکر شما رفته باشد و باعث کم شدن صدا و کیفیت آن شده باشد.

در این شرایط گوشی A03core شما باید باز شود و با بررسی دقیق معلوم شود نیاز به سرویس دارد با تعویض قطعه.

ما در نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج تمامی این مراحل را همراه با بالاترین کفیت از نظر خدمات تعمیری و قطعات به شما اراعه می دهیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03core

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A03core در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی A03core ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی A03core حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید