تعمیرات مانیتور سامسونگ در کرج

http://me-samsung.ir/
http://me-samsung.ir/

سامسونگ انواع نمایشگرهای رایانه ای از جمله مدل های تخت ، منحنی و بازی را تولید می کند. مانیتورهای جدید سامسونگ برای ارائه “حالت محافظ چشم” طراحی شده اند که در آن صفحه نمایش برای کاهش انتشار نور آبی که به خستگی چشم مرتبط است تنظیم شده است. مانیتورهای سامسونگ همچنین با توجه به ارگونومی قابل تنظیم هستند ، بدین معنی که می توانند برای حداکثر راحتی کاربر تنظیم شوند.

نمایشگرهای سامسونگ از نظر اندازه و شکل نمایشگر متفاوت هستند. همه مدل ها از نوعی صفحه نمایش بر روی پایه نصب شده اند. مانیتورهای سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که روی میز یا میز قرار بگیرند. مانیتورهای سامسونگ به صورت تخت یا منحنی هستند و اندازه آنها از 24 تا 34 اینچ است. رنگ آنها سیاه است و شامل آرم سامسونگ است که در قسمت جلوی مانیتور ، درست در زیر صفحه چاپ شده است

نمایندگی مانیتور سامسونگ در کرج

نمایندگی مانیتور سامسونگ در کرج مرکز مجاز خدمات برتر برای تعمیرات گارانتی و قابل شارژ در مانیتورهای تجاری / حرفه ای سامسونگ هستند.

به عنوان تنها مرکز خدمات مجاز سامسونگ در کرج که برای تعمیر مانیتورهای تجاری / حرفه ای کاملاً مجاز است ، می توانیم یک سرویس کاملاً حرفه ای یا در محل کارگاه یا در محل کارگاه خود ارائه دهیم.

خدمات ما

شما می توانید تضمین کنید مهندسان کاملاً آموزش دیده ما به جزئیات شایسته شما توجه خواهند کرد. در تعمیرات فقط از قطعات اصلی سامسونگ استفاده می شود.

اگر صفحه تلویزیون سامسونگ شما شکسته است ، جای نگرانی نیست. نمایندگی مانیتور سامسونگ در کرج تمام اطلاعات لازم را برای سرویس تلویزیون منحنی ، تخت ، LCD ، LED ، QLED ، UHD یا Full HD در اینجا دارید ، از جمله چند مرحله قبل از ارسال تلویزیون برای تعمیر. روشهای پیشنهادی ما اطمینان حاصل می کند که خدمات شما به نرمی پیش می رود تا بتوانید از تلویزیون لذت ببرید..