تعمیرات گوشی های سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج پیشرو ترین مقصد تعمیر تلفن های هوشمند در کرج برای میلیون ها نفر است. ما تکنسین های بسیار آموزش دیده ای داریم که می توانند به طور مثر تمام اجزای سازنده رایج ترین تلفن های هوشمند آسیب دیده را تعمیر یا جایگزین کنند. آسیب تلفن هوشمند شما برای ما مهم است ، بنابراین چه صفحه تلفن هوشمند شما خراب شده باشد ، چه مشکلات مادربرد یا هرگونه خرابی متخصصان ما در کرج شما را به دنیای تعمیرات دیجیتال متصل می کنند و  سریعتر مشکلات شما را به راه می اندازند.

نمایندگی رسمی سامسونگ چه گوشی های را تعمیر میکند؟

سری S

همان طور که حتما می دانید سامسونگ گوشی های خود را در سری های مختلف تولید می کند. در این بین، گوشی های سری اس با توجه به رده قیمتی خود از گران قیمت ترین گوشی های بازار هستند. درخواست برای تعمیر این گوشی ها معمولا یکی از موارد پردرخواست تعمیرات گوشی سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ  برای گوشی های سری S است. این موبایل ها سالهاست که به یکی از پرطرفدارترین برندها در بین طرفداران گوشی های اندرویدی تبدیل شده اند.  البته تعمیر گوشی سامسونگ نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و باید با احتیاط، تجربه و علم زیادی صورت پذیرد.
نمایندگی رسمی سامسونگ با به کار گیری تکنسین های متخصص و ماهر که تجربه چندین ساله در این راستا دارند و به شکل روزمره و مستمر در حال به روز رسانی علم خود هستند، قادر است انواع مشکلات گوشی های سری اس را برطرف کند. تعمیر گوشی سری اس در نمایندگی رسمی سامسونگ با قطعات اصلی و با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد و شامل گارانتی و مهلت تست حداقل یک ماهه نیز خواهد بود.
البته باید دقت داشته باشید که گوشی سری اس شما دارای کدام گارانتی است. شرکت های گارانتی کننده مجبور هستند مشکل گوشی شما را در طول دوره گارانتی و طبق قوانین اعلام شده در هنگام خرید حل کنند. البته معمولا به علت تحریم ها در طول زمان های مختلف نمایندگی های رسمی سامسونگ نمی توانند در ایران مشغول باشند. در نتیجه تنها امتیاز این کار را به عده ای می دهد که البته ممکن است این مراکز هم تعمیراتی روی گوشی انجام ندهند.در هر صورت شرکت های ارائه دهنده گارانتی که شما گوشی را با گارانتی آنها می خرید، موظف هستند مشکلات گوشی ها را در طول مدت گارانتی برطرف کنند و اگر قابل تعمیر نباشد، با گوشی نو جایگزین کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ

سری Note

اگر  گوشی سری Note سامسونگ همراهتان آسیب دیده است و قصد تعمیر آن را دارید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول استفاده از قطعات اورجینال جهت تعمیر است که کیفیت اولیه گوشی را باز خواهد گرداند. دومین نکته نیز مراجعه به مرکزی معتبر با تعمیرکارانی ماهر است. در نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد و می تواند تعمیر گوشی سری Note را انجام دهد. در این مرکز سعی ما جلب رضایت شما می باشد و بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد. برای تعویض قطعات سری Note نیز از قطعات اورجینال استفاده خواهیم کرد. تعمیرکاران ما مهارت بالایی داشته و با استفاده از بهترین ابزارها تعمیر گوشی را انجام می دهند.

سری Z

سری گلکسی Z از گوشی های تاشو سامسونگ است. که برای آینده در نظر گرفتن شده اند. هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف‌پذیر از برند Glass Victus است که به شما امکان می‌دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید.

دو سبک مختلف در سری Z وجود دارد. Flip and Fold محدوده مدل Flip، قابل تنظیم است و به صورت عمودی تا می شود تا یک دستگاه جیب پسند ایجاد کند. در حالی که سری Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را نمایش بگذارد.

گوشی گلکسی Z Fold4 5G و Z Flip4 5G از جدیدترین مدل ها و پرچم داران سری Z هستند. هر دو گوشی هوشمند در مقایسه با مدل های قبلی خود با پیشرفت های هیجان انگیزی همراه هستند.

سری A

گوشی های سامسونگ سری های مختلفی دارند. از پایین رده گرفته تا میان رده  و بالا رده که به پرچم داران معروف هستند. اختلاف این مدل ها در نوع سخت افزار به کار رفته و در نتیجه قیمت آنها است.
گوشی های سامسونگ A از میان رده های سامسونگ هستند. گوشی هایی که بعضا کارآیی بالایی دارند اما باز به پای پرچم داران نمی رسند. این رده برای بسیاری از کاربردهای مورد نیاز کافی هستند اما برای اشخاصی که کارهای سنگینی از گوشی می کشند، مثلا بازی های سنگین و … باید کمی تامل داشته باشند
ضمنا به روز رسانی های سامسونگ برای سری A خیلی کمتر از پرجم داران یعنی سامسونگ اس و سامسونگ نوت ارائه می شوند. یعنی اگر یک گوشی سامسونگ A دو نسخه اندرویدی به روز شود، پرچمدار آن ممکن است سه یا چهار نسخه به روز شود.
هرچند که سامسونگ کلا در ارائه به روز رسانی ها و ادامه این کار حتی برای پرچم دارانش هم بسیار کند و ضعیف عمل می کند.
اما موضوع دیگر این است که گوشی های سری A به عنوان میان رده از گوشی های سامسونگ جی که پایین رده هستند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند که در رابطه با گوشی های پایین رده سامسونگ نیز در تیتر بالا توضیحاتی ارائه دادیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ

سری M

گوشی های سامسونگ ام در رده میانی و پایین تولیدات این برند قرار دارند. از پرچمداران سامسونگ، سری اس و سری نوت را داریم. سایر سری ها به دو دسته کلی میان رده و پایین رده تقسیم بندی می شوند. میان رده مانند سری A و در سری پایین رده نیز سری جی در حال حاضر از سوی این کمپانی تولید می شود.
با توجه به اینکه سری ام هم میان رده و هم پایین رده محسوب می شود، معمولا آخرین فناوری های در آنها به کار برده نمی شوند و در این حد هستند که نیاز کاربران را مرتفع کنند. لزوما پایین رده یا میان رده بودن گوشی به معنای بد بودن آن نیست. این موضوع کاملا بستگی به نوع مصرف و نیاز کاربران دارد و چه بسا یک گوشی پایین رده یا میان رده برای یک شخص خیلی کاربردی تر و راحتتر باشد.
در گوشی های میان رده و پایین رده، مانند سری ام ، ممکن است که به روز رسانی های نسخه ای اندروید خیلی کم ارائه شود، اما معمولا به روز رسانی های امنیتی این مدل ها نیز به صورت مرتب ارائه خواهند شد و تا معمولا دو سال پشتیبانی این مورد را دارند.
شاید یکی از نقاط ضعف اصلی سری ام کم بودن حافظه اصلی گوشی باشد که در ادامه در رابطه با آن بیشتر هم توضیح می دهیم. الان با توجه به وجود انواع شبکه های مجازی و همچنین بالا رفتن کیفیت عکس و فیلم دوربین گوشی، حداقل فضای ذخیره مورد نیاز 64 گیگ و در حالت بهتر 128 گیگ است. برخی از برنامه ها و اطلاعات را نمی توان روی حافظه جانبی ریخت، به همین دلیل حافظه اصلی اهمیت است.

تعمیرات گوشی سامسونگ

سری F

خرابی های گوشی سری اف معمولا به دو دسته خرابی های مربوط به نرم افزار و خرابی های سخت افزار تقسیم میشوند.
باید توجه کنید بسیاری از قطعات سخت افزار موجود در گوشی ها دارای طول عمر مشخصی هستند و پس از مدتی دیگر کارایی مطلوب را ندارند.باتری گوشی ها و هارد ها از این دسته از قطعات هستند.اما جای نگرانی نیست،در صورتی که گوشی گلکسی سری اف شما دچار خرابی شده است میتوانید به سرعت و با هزینه ای پایین آن را در نمایندگی رسمی سامسونگ تعمیر کنید.

سری J

تعمیر گوشی سری J سامسونگ در بخش سخت افزار نیز در این مرکز با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. تعیرات سخت افزاری سری J همواره یکی از مشکلات اصلی گوشی های سامسونگ به حساب آمده است. سامسونگ گوشی های جدید گلکسی S8 و S9 خود از فناوری های پیچیده ای استفاده نموده است و باعث گردیده است که کار تعمیر گوشی سامسونگ را با مشکل و سخت همراه سازد. از خدمات بخش تعمیرات سخت افزاری ی سری J می توان به صدای اسپیکر، مشکل هنگ و ریست، تست تغذیه قطعات، شوک دادن باطری موبایل، رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش، رفع ایراد مشکل ویبره، تعمیر صفحه لمسی، تعویض هارد گوشی، ترمیم بوت گوشی، تعویض گوریلا گلس گوشی و … اشاره نمود. تعمیرات گوشی سامسونگ با بکارگیری مهندسان ماهر در امر تعمیر گوشی سامسونگ می خواهد بهترین خدمات را در کنار آموزش تعمیر موبایل برای شما فراهم نماید.

خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ در کرج

صفحه های شکسته

تعویض ال سی دی

تعمیرات بردی

تعمیرات جای سیم کارت

تعمیرات جای اس دی کارت

تعمیرات دوربین

تعمیرات فلش دوربین

پوسته های شکسته

مشکلات باتری یا شارژ

مشکلات نرم افزار

خطاهای بلندگو یا میکروفون

مشکلات صفحه کلید

خطاهای برق

تعمیر سوکت شارژ و….