تعمیرات گوشی سامسونگ M30s در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M30s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M30s

باز هم سامسونگ باز هم سری M اما اینبار گوشی سامسونگ M30s برای بررسی پیش ماست ، گوشی خوش دست با ظاهری متفاوت نسبت به گوشی های قبلی سری M سامسونگ ، که طراخی خاصی دارد و به دلیل نوآوری در طراحی توانست فروش خوبی را داشته باشد.

شما برای خرید یک گوشی هوشمند ممکن است چندین معیار داشته باشید و گوشی های زیادی را از نظر فنی و ظاهری بررسی کنید تا ببینید با معیار های شما سازگاری دارند یا نه.

ما در این مطلب به صورت کامل گوشی M30s را از دو نظر فنی و ظاهری بررسی می کنیم تا شما با مطالعه این مطلب گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید و در صورت نیاز ، از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.

ابتدا مشخصات ظاهری M30s را باهم بررسی می کنیم ، این گوشی در قاب پشتی خود 3 دوربین دارد که به همراه یک فلش در بقل آن ها در یک پنل مستطیلی با رنگ مشکی قرار گرفته است که ظاهری متفاوت با گوشی های قبلی سری M را برای این گوشی فراهم کرده است.

در همان قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت وجود دارد که به صورت یک بیضی طراحی شده و در وسط قاب پشتی قرار گرفته است و در پایین آن نام سامسونگ به صورت بزرگ حک شده است.

حسگر اثرانگشت یکی از واجبات گوشی های امروزی می باشد که در 99 درصد آن ها وجود دارد که بودن آن نکته مثبت یک گوشی نیست بلکه نبود آن یک گزینه منفی محسوب می شود که قطعا اثر منفی در فروش آن گوشی خواهد گذاشت.

شما چیز دیگری در قاب پشتی نمیبنید ، اما در لبه سمت راست M30s دکمه پاور قرار دارد و در لبه سمت چپ دکمه کم و زیاد صدا وجود دارد ، در لبه بالایی این گوشی هیچ چیزی نیست اما برعکس در لبه پایینی سوکت شارژ TYPE-C ، سوکت هندزفری ، میکروفون و اسپیکر اصلی قرار دارد.

اما در پنل جلویی M30s چه چیز هایی وجود دارد ، در پنل جلویی یک صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم قرار گرفته است که دوربین سلفی آن به صورت قطره ای در بالای آن طراحی و جایگذاری شده است تا کمترین مزاحمت و حاشیه را برای این گوشی درست کند.

در بالای دوربین سلفی این گوشی اسپیکر تماس و سنسور آن قرار دارد که در حاشیه مشکی رنگ بالای گوشی قرار گرفته است و به سختی قابل مشاهده می باشد .

این گوشی در سال 2019 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9 تولید و عرضه بازار های گشوی هوشمند شد و تا اندروید 11 را هم آپدیت دریافت کرد.

در ادامه مطلب این گوشی را بیشتر بررسی و نقد خواهیم کرد.

با ما همراه باشید 

تعمیرات گوشی سامسونگ M30s در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M30s

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر M30s شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی M30s دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی M30s شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کینید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات گوشی سامسونگ M30s در کرج

تعمیر در خانه

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا صفحه نمایش گوشی M30s شما شکسته است؟

آیا گوشی شما در اثر برخورد با آب مشکلاتی برایش پیش آمده؟

یا اینکه باتری گوشی شما به خوبی شارژ نگه دارد؟

کارشناسان ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی میکنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی کامل به صورت رایگان در صورت در خواست شما.

تعمیرات فوری و کار آمد ( بیشتر خدمات ما زیر 2 ساعت انجام می شود)

برآورد هزینه تعمیرات و پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

یک سال گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه M30s خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

مشخصات فنی سامسونگ M30s

تعمیرات گوشی سامسونگ M30s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M30s در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ M30s در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید