تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M02s

دو چیز هیچوقت پایان ندارد یکی اعداد در جهان ، دو مدل های گوشی ای سامسونگ ، امروز با بررسی گوشی سامسونگ M02s در خدمت شما هستیم.

به علت زیاد بودن مدل های گوشی های سامسونگ انتخاب بین آن ها تقریبا کار سختی محسوب می شود اما اصلا جای نگرانی نیست ، ما به عنوان نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir) تلاش میکنیم با گردآوری اطلاعات درست درباره گوشی های سامسونگ شما را در خرید ، فروش یا تعمیر گوشی های سامسونگ کمک کنیم تا با اطلاعات کافی گوشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و ارزیابی کنید که آیا خواسته های شما را برآورده میکند یا نه؟

در وبسایت رسمی گوشی های سامسونگ تمامی گوشی های این برند از چندیدن نظر مورد بررسی و نقد قرار میگیرند ، ما گوشی ها را از نظر مشخصات فنی و از نظر طراحی ظاهری بررسی میکنیم تا شما بهترین گزینه را نسبت به خواسته های شما پیدا کنیم.

ابتدا گوشی سامسونگ M02s را از نظر ظاری بررسی میکنیم ، این گوشی از نظر طراحی کاملا شبیه A02s  می باشد.

در قاب پشتی گوشی سامسونگ M02s یک پنل مستطیلی وجود دارد که سه ماژول دوربین در زیر هم قرار گرفته اند که در کنار آن فلش دوربین قرار گرفته است .

در قاب پشتی این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت نمی باشد و فقط نام سامسونگ حک شده است.

M02s در پنل جلویی گوشی یک صفحه نمایش وجود دارد که طبق معمول همیشه طراحی سامسونگ قابل پیش بینی بوده و دوربین سلفی به صورت قطره ای قرار گرفته است که در بالای آن اسپیکر تماس و سنسور آن قرار گرفته است.

این گوشی تا حدی میان رده یا بهتره بگوییم اقتصادی می باشد که حسگر اثر انگشت هم برای این گوشی طراحی نشده و واقعا جای تعجب دارد که سامسونگ در سال 2021 گوشی جدید وارد بازار میکند اما حسگر اثر انگشت ندارد.

این گوشی برای استفاده افرادی است که کار های سنگینی انجام نمی دهند و صرفا جهت برقراری ارتباط و وبگردی گوشی هوشمند می خواهند.

گوشی سامسونگ M02s در سال 2021 با پشتیبانی از اندروید 10 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و متاسفانه آپدیت دیگری از این سیستم عامل را دریافت نکرد.

در ادامه به نقد و بررسی بیشتر این گوشی میان رده یا بهتره بگوییم اقتصادی میپردازیم.

با ما تا انتها همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

تعمیرات سامسونگ گلکسی M02s

آیا برای گوشی M02s شما مشکلی پیش آمده و استفاده از آن برای شما در همین حالت سخت شده است؟

آیا در اثر ضربه به صفحه نمایش M02s شما شکسته است؟

تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش یا تعویض دوربین از رایج ترین اقداماتی است که هر روز توسط تکنسین های ما در کرج ما انجام می شود. هر زمان که با M02s خود مشکلی دارید، فوراً به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج مراجعه کنید.

به همراه کارشناسان تعمیر ما، بهترین استراتژی را برای حل مشکلات دستگاه خود انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این، کلیه قطعات تعویضی مورد استفاده برای تعمیرات سامسونگ گلکسی M02s دارای 12 ماه گارانتی هستند که امنیت و اطمینان بیشتری را برای مشتریان ما فراهم می کند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش M02s خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند.

در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

یک بررسی و عیب یابی حرفه ای و تخصصی ( کاملا رایگان).

پیشنهاد بهترین راه های تعمیر و برآورد قیمت حدودی.

تعمیرات فوری ( اکثر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد قیمت و عیب یابی گوشی M02s خود را بدون هزینه دریافت کنید اگر از قیمت راضی بودید بعد از آن فرم درخواست تعمیر را پر کنید تا گوشی M02s شما به سرعت وارد پروسه تعمیر شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

مشخصات فنی M02s

تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی M02s خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج

 

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M02s در کرج اعتماد کنیم؟

امروزه با وجود افراد سود جو ، اعتماد به تعمیر کاران سخت شده است، ما همواره در پی جلب اعتماد شما عزیران بوده .

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج ، و صحبت با متخصصین با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های سامسونگ توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های سامسونگ خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های سامسونگ از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های سامسونگ خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

 

پیام بگذارید