تعمیر در خانه

تعمیرات گوشی سامسونگ M32 5G در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی M32 5G

آیا به دنبال یک گوشی مناسب برای کار های روزمره و گردش در فضای مجازی می باشید؟ M32 5G اینجاست تا تمامی خواسته های شما را برآورده کند، حتی بیشتر از آن چه که تصور کنید.

چندین مدل از گوشی های سامسونگ هستند که دارای دو نسخه 4G و 5G می باشند که کمی از نظر مشخصات فنی با هم تفاوت دارند اما اکثرا از نظر ظاهری همانند هم می باشند که گوشی سامسونگ M32 5G از این قاعده مستثنی می باشد و ظاهری دو نسخه این گوشی باهم متفاوت بوده.

لازمه یک خرید یا تعمیر خوب برای یک گوشی، شناخت کامل و  داشتن اطلاعات کافی می باشد که بدانید چه گوشی مناسب خواسته های شما می باشد یا تعمیر این گوشی برای شما به صرفه خواهد بود یا خیر، ما در سایت نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ (موبایل مایا) سعی داریم تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل درباره تمامی گوشی های سامسونگ شما را در این فرایند یاری کنیم تا در انتها یک خرید مناسب و به صرفه داشته باشید.

شما به راحتی با یک جستجو ساده در سایت ما میتوانید گوشی سامسونگ مورد نظر خود را پیدا کرده تا با مشخصات فنی، مشخصات ظاهری، عمده مشکلات، تعمیرات آن و… آشنا شوید و این فرایند را به راحتی پشت سر بگذارید.

ما در این مطلب تمامی این گزینه ها را بررسی خواهیم کرد، ابتدا به سراغ مشخصات ظاهری گوشی M32 5G می رویم.

طراحی پنل پشتی این گوشی بسیار شبیه به گوشی های سری A سامسونگ می باشد که برای شما بسیار آشنا به نظر می آید اما تفاوت های کوچکی دارد که ظاهر این گوشی را با دیگر گوشی ها یکسان نمی کند.

در پنل پشتی M32 5G چهار عدد دوربین وجود دارد که به همراه فلش دوربین یک ترکیب پنج تایی را تشکیل می دهند، اما هیچ برجستگی به جز چهار ماژول دوربین ندارند.

در پایین قاب پشتی تنها نام سامسونگ می باشد و هیچ چیز دیگری وجود ندارد، ابعاد این گوشی نسبت به گوشی های مشابه سری A عریض تر بوده و گارد آن ها قابل استفاده برای این گوشی نمی باشد.

برویم به سراغ پنل جلویی که واقعا شما هیچ تفاوتی با سایر گوشی های M وA احساس نمی کنید و همان ترکیب همیشگی وجود دارد که در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی به صورت قطره ای قرار گرفته که سنسور تماس و اسپیکر آن طوری جایگذاری شده که قابل رویت نباشد و حاشیه کمتری ایجاد کند.

در کل نوار پیمایش به داخل صفحه نمایش منتقل شده تا کمترین حاشیه ممکن را ایجاد کند و دیگر هیچ چیزی در پنل جلویی وجود ندارد، سنسور اثر انگشت این گوشی به صورت اوپتیک بوده و زیر صفحه نمایش قرار گرفته.

گوشی سامسونگ M32 5G در سال 2021 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نسخه 11 تولید و روانه بازار های جهانی شد و تا نسخه 13 این سیستم عامل را آپدیت دریافت میکند که نکته مثبت این گوشی می باشد.

در ادامه به نقد و بررسی مشخصات فنی و عمده مشکلات M32 5G می پردازیم.

خوشحال می شویم تا انتها همراه ما باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M32 5G در کرج

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M32 5G

ممکن است برای گوشی M32 5G شما مشکلی پیش آمده باشد و استفاده از آن برای شما در همین حالت دشوار باشد.

یا در اثر ضربه، صفحه نمایش M32 5G شما شکسته است؟

تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش یا تعویض دوربین از رایج ترین اقداماتی است که هر روز توسط تکنسین های ما در کرج ما انجام می شود. هر زمان که با M32 5G خود مشکلی دارید، فوراً به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ M02s در کرج مراجعه کنید.

به همراه کارشناسان تعمیر ما، بهترین استراتژی را برای حل مشکلات دستگاه خود انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این، کلیه قطعات تعویضی مورد استفاده برای تعمیرات سامسونگ گلکسی M32 5G دارای 12 ماه گارانتی هستند که امنیت و اطمینان بیشتری را برای مشتریان ما فراهم می کند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش M32 5G خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند.

در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

یک بررسی و عیب یابی حرفه ای و تخصصی ( کاملا رایگان).

پیشنهاد بهترین راه های تعمیر و برآورد قیمت حدودی.

تعمیرات فوری ( اکثر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد).

12ماه گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد قیمت و عیب یابی گوشی M32 5G خود را بدون هزینه دریافت کنید اگر از قیمت راضی بودید بعد از آن فرم درخواست تعمیر را پر کنید تا گوشی M32 5G شما به سرعت وارد پروسه تعمیر شود.

مشخصات فنی سامسونگ M32 5G

  • صفحه نمایش: 6.50-inch (720×1600) 

 

  • پردازنده: MediaTek Dimensity 720

 

  • دوربین سلفی: 13MP

 

  • دوربین های اصلی: 48MP + 8MP + 2MP + 2MP

 

  • رام: 6GB, 8GB

 

  • حافظه داخلی: 128GB

 

  • باتری: 5000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 11

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M32 5G

تعمیر در خانه

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیر در خانه

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M32 5G در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی M32 5G ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی M32 5G حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید