تعمیرات گوشی سامسونگ M21 2021 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی M21 2021

یکی از مدل های گمنام سری M،گوشی سامسونگ گلکسی M21 2021 یکی از صد ها مدل گوشی سامسونگ می باشد که این مدل بسیار کمتر از بقیه به آن پرداخته شده است.

ما در این مطلب قصد داریم این گوشی را به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا اگر شما قصد خرید یا تعمیر این گوشی را دارید، با اطالاعات کامل این فرآیند را طی کنید.

یکی از مهم ترین مسائل در خرید یا تعمیر یک گوشی اطلاع داشتن از مشخصات کامل آن و ارزیابی کارایی آن برای شما می باشد، این امر به سادگی اتفاق نمی افتد اما ما در تلاش هستیم تا اطلاعات کامل درباره تمامی گوشی ها و محصولات سامسونگ را برای شما گردآوری کنیم تا شما به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

ما تمامی گوشی های سامسونگ را از دو جنبه ظاهری و فنی مورد نقد و بررسی قرار می دهیم تا شما نسبت به خواسته های خود بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

ابتدا گوشی سامسونگ M21 2021 را از نظر طراحی ظاهری مورد نقد قرار می دهیم، در قاب پشتی سه دوربین وجود دارد که دوتای آن ها در یک پنل عمودی قرار گرفته و دوربین سوم به صورت تکی در زیر آن ها قرار گرفته و فلش دوربین درکنار پنل بالایی جای گرفته.

حسگر اثر انگشت که امروزه یکی از واجبات گوشی های هوشمند می باشد در وسط قاب پشتی به صورت بیضی قرار گرفته، در پایین قاب پشتی نام سامسونگ حک شده و هیچ چیز دیگری در قاب پشتی وجود ندارد و طراحی ساده اما متفاوتی با سایر گوشی های سری M وجود دارد.

نوبت پنل جلویی و صفحه نمایش است، در این مورد سامسونگ نوآوری نکرده است و همان ترکیب همیشگی وجود دارد، دوربین سلفی قطره ای در بالای صفحه نمایش وجود دارد که در بالای آن سنسور و اسپیکر تماس به صورت نا محسوس قرار گرفته است که کمترین حاشیه ممکن را ایجاد کند.

سعی شده در طراحی این گوشی کمترین حاشیه ممکن ایجاد شود تا این حد که کلید های جانبی که در گوشی های قدیمی تر سامسونگ به صورت فیزیکی بوده حذف شده و به صورت لمسی در خود صفحه نمایش جای گرفته است.

گوشی سامسونگ M21 2021 در سال 2021 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و از سیستم عامل اندروید نسخه 11 پشتیبانی میکند اما خبر بد این است که این گوشی آپدیت دیگری دریافت نخواهد کرد و نسخه اندروید آن بروز نخواهد شد.

در ادامه به نقد و بررسی مشخصات فنی و عمده مشکلات آن خواهیم پرداخت.

تا انتها همراه باشید 

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی M21 2021

تعمیرات سامسونگ گلگسی M21 2021

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر گوشی سامسونگ M21 2021 شما با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی M21 2021 دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی می کنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی M21 2021 شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد. یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود، چه می کنید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید، تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه دوباره نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات سامسونگ گلگسی M21 2021

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی M21 2021 مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی M21 2021 خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی به صورت رایگان.

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

گارانتی 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

تعمیرات فوری ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان گوشی M21 2021 خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشخصات فنی سامسونگ M21 2021

  • صفحه نمایش: 6.40-inch (1080×2340)

 

  • دوربین سلفی: 12MP

 

  • دوربین اصلی: 48MP

 

  • باتری: 6000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 11

مشخصات فنی سامسونگ M21 2021

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات ساده

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ،ساخت جیمیل یا سامسونگ اکانت و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

سامسونگ اکانت

برای استفاده از گوشی سامسونگ خود به همان روشی که به حساب Google نیاز دارید، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید ، اما استفاده از حساب سامسونگ مزایای خود را دارد مثلا شما میتوانید از تمامی اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و یا به یک سری از آپشن های مخصوص سامسونگ دسترسی داشته باشید.

شما با داشتن سامسونگ اکانت میتوانید خیال خود را راحت کنید که اگر زمانی گوشی شما هر مشکلی برایش پیش آید ، اطلاعات خود را از دست ندهید و با خیال راحت در گوشی سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

ساخت سامسونگ کار سختی نمی باشد فقط کافیست شما کمی با محیط گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سامسونگ اکانت بسازید.

طریقه ساخت سامسونگ اکانت

ابتدا به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد حساب ها و پشتیبان شده ، سپس گزینه حساب ها را انتخاب کرده و افزودن حساب را انتخاب کنید ، در این قسمت چند گزینه برای شما نمایش داده می شود در بین آن ها samsung account را انتخاب میکنید و برای شما صفحه  ای باز می شود.

در این قسمت توجه داشته باشید که اگر از قبل سامسونگ اکانت دارید میتوانید وارد حساب قبلی خود شوید و اگر نه باید گزینه (ایجاد اشتراک) را انتخاب کنید ، سپس شرایط و ظوابط آن را مطالعه کرده و گزینه موافقم را انتخاب کرده.

در مرحله بعد ایمیل خود به همراه رمز ورود برای سامسونگ اکانت خود انتخاب کرده و مشخصات شخصی خود را همچون نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد میکنید.

پس از انجام این مراحل صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شماره تماس خود را وارد می کنید و برای آن کد تاییدی ارسال خواهد شد که در کادر پایین آن وارد میکنید.
هم اکنون سامسونگ اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از تمام اطلاعات خود در گوشی سامسونگتان پشتیبان گیری کنید.

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ ؟

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ ؟

شما برای تعمرات هر وسیله ای سعی می کنید به نمایندگی آن مراجعه کنید. گوشی M21 2021 هم به این صورت می باشد ، شما باید برای تعمیر این گوشی به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ مراجعه کنید.

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی هاتی سامسونگ در کرج ، تمامی خدمات مربوط به گوشی های سامسونگ را همراه با گارانتی 12 ماهه ( قطعات و خدمات ) انجام می دهیم تا شما در آسودگی خاطر گوشی خود را تعمیر کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، همراه با تیم حرفه ای و متخصص خود ، سالها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ در تمامی مدل ها داشته و همانطور که در بالا ذکر شده تمامی خدمات دارای گارانتی یک ساله می باشد.

ما در تعمیرات خود از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرده تا در آینده برای گوشی شما مشکلی به علت تقلبی بودن قطعات پیدا نکند.

علاوه بر تعمبرات ، خرید و فروش تمامی مدل های گوشی های سامسونگ از گوشی های اقتصادی تا پرچم دار هم صورت میگیرد و شما میتوانید با بهرین قیمت ممکن گوشی مئ نظر خود را خریده یا بفروشید.

پیام بگذارید