تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M10s

M10s گوشی میان رده از شرکت سامسونگ که بسیار به گوشی A10s شباهت دارد امروز برای بررسی در اختیار نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ می باشد .

M10s یک گوشی میان رده محسوب می شود که امکانات آن در همین حد است و نباید از آن انتظار کیفیت ساخت و امکانات بالایی را داشته باشیم، در ضمن این گوشی به عنوان اولین گوشی سری M می باشد که مجهز به حسگر اثر انگشت است که یک امتیاز مثبت به حساب می آید و شما میتوانید با این حسگر گوشی خود را به راحتی بازگشایی کنید و نیازی نیست برای هر بار باز کردن گوشی رمز خود را وارد کنید.

هر گوشی موبایل هوشمند دو جنبه مهم برای بررسی دارد که شما با بررسی دقیق آن میتوانید شناخت کافی را نسبت به آن به دست بیاورید تا ببنید با خواسته های شما را برآورده می کند یا نه، یکی از آن ها مشخصات ظاهری گوشی می باشد مثل ابعاد طراحی گوشی و یکی دیگر مشخصات فنی مثل دوربین ها ، پردازنده ، باتری و… است که ما در این مطلب هر دوی آن را باهم بررسی می کنیم.

ابتدا برویم به سراغ مشخصات ظاهری گوشی سامسونگ M10s ، رد قاب پشتی این گوشی دو دوربین وجود دارد که در یک پنل عمودی قرار گرفته و در زیر آن یک فلش دوربین است که باهم در یک راستا قرار گرفته اند ، در وسط قاب پشتی حسگر اثر انگشت است که به صورت بیضی طراحی شده است و کار شما را برای بازگشایی گوشی M10s خود راحت میکند.پ

به جز نام سامسونگ در قاب پشتی چیز دیگری وجود ندارد.

برویم به سراغ پنل جلویی که یک صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم وجود دارد که در بالای آن دوربین سلفی به صورت قطره ای قرار گرفته است و در حاشیه بالای سنسور تماس و اسپیکر آن استتار شده که مزاحمتی برای صفحه نمایش پیش نیاید.

در گوشی ها یجدید سامسونگ دیگر خبری از نوار ابزار ( دکمه خانه ، برگست ، برنامه های اخیر) نیست و همه آن ها به داخل صفحه نمایش منتقل شده اند برای حاشیه کمتر گوشی.

M10s در لبه سمت راست خود دکمه پاور را دارد و در سمت چپ دکمه کم و زیاد صدا و به جز این ها خبری از دکمه ای در لبه های این گوشی نمی باشد.

در لبه پایینی M10s سوکت شارژ ، سوکت هندزفری ، میکرفون و اسپیکر وجود دارد که دیگر همچون M10 اسپیکر اصلی گوشی در قاب پشت نیست.

ابن گوشی در سال 2019 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت.

M10s در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید نسخه 9 پشتیبانی میکرد اما فقط تا یک نسخه آپدیت دریافت کرئ که یکی از نقاط ضعف این گوشی محسوب می شود.

در ادامه به نقد و بررسی بیشتر این گوشی جذاب می پردازیم.

باما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M10s

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

اگر برای گوشی M10s شما مشکلی پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست ، شما میتوانید با مراجعه جضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ارئه گوشی خود ، یک بررسی کامل دریافت کنید تا تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

احتمالا برای گوشی شما یک مشکلی پیش آمده و صرف نظر از حاد بودن آن نیاز به تعمیر دارد.

قطعا اعتماد به هر تعمیرکاری برای سپردن گوشی خود به آن سخت است زیرا ترس از تعویض قطعات و جایگزینی آن با قطعات غیر اصلی یا کار های نادرست دیگر بسیار است .

پس نیاز به تعمیر در یک مرکز تعمیر رسمی و معتبر است.

هنگامی که وارد مجموعه شوید خدماتی است که دریافت می کنید:

عیب یابی و بررسی تخصصی به صورت رایگان.

پیشنهاد بهترین راهکار های تعمیر _ برآورد حدودی هزینه تعمیر.

تعمرات فوری ( اکثر تعمیرات به کمتر از 3 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال ضمانت برای تمامی خدمات و قطعات.

شما میتوانید برآورد رایگان M10s خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

مشخصات فنی M10s

تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی M10s

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) متخصص در تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز .

ما سال هاست با افتخار در کنار شما هستیم ،سال هاست با تیمی از تکنسین های حرفه ای و با تجربه سعی در بررسی و حل مشکلات شما داریم.

برای دریافت اطلاعات کامل تر ، می توانید به صورت حضوری به مرکز ما مراجعه کنید و با توضیح کامل درباره مشکلات M10s خود بهترین راهکار کار ها برای تعمیر گوشی M10s خود دریافت کنید و می توانید از خدمات عیب یابی ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

گوشی M10s شما کند کار می کند؟

آیا در حین استفاده از تلفن خود احساس می کنید رابط کاربری کند و کندی دارید؟ اگر بله، پس در اینجا راه حل کامل برای دستگاه شما وجود دارد. لطفاً تمام مراحل را قبل از اعمال آنها بر روی گوشی خود به دقت بخوانید.

چگونه تاخیر در دستگاه اندرویدی سامسونگ گلکسی M10s را برطرف کنیم؟

اگر از هر برنامه آنتی ویروسی در تلفن خود استفاده می کنید یا از هر برنامه پاکسازی ناخواسته استفاده می کنید، آن را حذف نصب کنید.
مطمئن شوید که حافظه داخلی گوشی شما فضای کافی باقی مانده است. اگر فضای گوشی شما رو به اتمام است، به سادگی مقداری فضا خالی کنید و گوشی Samsung Galaxy M10s شما به حالت عادی باز خواهد گشت.
گوشی خود را به کامپیوتر/لپ تاپ وصل کنید و آن را با کوییک هیل یا هر آنتی ویروس قابل اعتمادی اسکن کنید. با این کار ویروس از گوشی شما پاک می شود.
گاهی اوقات به دلیل کندی اینترنت، ممکن است با تجربه های کند و کندی مواجه شوید.
اگر پس از انجام مراحل بالا مشکل همچنان ادامه داشت، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. به Settings > System > Reset Options بروید > Erase all data (factory reset) را انتخاب کنید. احتمال زیادی وجود دارد که پس از تنظیم مجدد کارخانه، گوشی شما سریعتر از قبل اجرا شود.
برنامه هایی که فایده ای ندارند به سادگی آن را حذف می کنند.
گاهی اوقات استفاده از یک تم سفارشی در گوشی شما ممکن است منجر به کندی عملکرد گوشی شما شود.
اگر اخیراً یک لانچر شخص ثالث را روی Samsung Galaxy M10s خود نصب کرده اید، می تواند دلیل این مشکل باشد. می توانید آن را حذف نصب کنید و به تم پیش فرض برگردید.
سعی کنید یک راه اندازی مجدد اولیه دستگاه خود را انجام دهید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.
بررسی کنید که آیا گوشی شما بر روی آخرین نسخه اندروید است یا خیر. اگر نه، گوشی خود را به آخرین سیستم عامل موجود به روز کنید.
هر زمان که به روز رسانی در دسترس است، همه برنامه های خود را به روز کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M10s در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ M10s در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید