تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M10

امروز با بررسی گوشی سامسونگ M10 در خدمت شما هستیم ، درست شنیدید سری M یکی دیگر از سری میان رده سامسونگ که گوشی هایی همچون سری A تولید میکند اما دارای تفاوت های محسوس که تقریبا می توان گفت جایگزین گوشی های سری J شده است.

یکی از بحثای مطرح شده چند سال اخیر کاربران سامسونگ این است که سری A بخریم یا سری M؟

کدام بهتر است؟ تفاوت هایشان در چیست؟

اصولا گوشی های سری M از نظر سخت افزاری بازخورد بهتری را نسبت به سری A داشته و از نظر نرم افزاری باگ های کمتری را در خود دارد اما قطعات تعمیری آن نسبت به سری A کمتر پیدا می شود زیرا هم خرابی کمتری دارند هم در کل تعداد کمتری از آن ها نسبت به سری A در بازار موجود می باشد.

مثلا در کشوری همچون هند سری M طرفدار بیشتری دارد نسبت به سری A اما در کشور ایران این روند برعکس می باشد و سری A طرفدار بسیار بیشتری نسبت به سری M دارد و همین باعث زیاد بودن لوازم جانبی و قطعات آن هم شده است.

تمامی گوشی ها دو جنبه برای بررسی دارند یکی جنبه فنی و یکی دیگر جنبه ظاهری که ما در این مطلب هر دوی آن را بررسی میکنیم.

ابتدا برویم به سراغ مشخصات ظاهری این گوشی ، گوشی M10 از نظر ظاهری کاملا شبیه A10 می باشد و کوچکترین تفاوتی باهم ندارند تا این حد که قاب و گلس های این دو گوشی باهم یکی می باشد.

M10 در قاب پشتی دو دوربین دارد که در یکی پنل عمودی باهم در گوشیه گوشی قرار گرفته اند و فلش دوربین در زیر آن قرار دارد ، اسپیکر گوشی در قاب پشتی در راستای دوربین ها قرار دارد و تنها در این مدل و مدل A10 است که اسپیکر همچین جایی قرار گرفته است.

به جز نام سامسونگ که در وسط قرار گرفته است چیز دیگری در قاب پشتی قرار ندارد و یکی از معایب این گوشی نداشتن حسگر اثر انگشت می باشد که برای بازگشایی M10 شما باید از روش های قدیمی رمز ، الگو یا پین استفاده کنید.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش وجود دارد که حاشیه بسیار کمی دارد و دوربین سلفی به صورت قطره ای در بالای آن قرار گرفته است که در حاشیه بالای آن اسپیکر تماس و سنسور های آن مخفی شده است.

در لبه سمت راست در بالا دکمه کم و زیاد صدا و در پایین آن دکمه خاموش روشن قرار گرفته است و در سمت چپ شما هیچ چیزی را مشاهده نمی کنید.

در لبه پایینی گوشی شما سوکت شارژ معمولی به همراه جک هندزفری و میکروفون اصلی گوشی را دارید.

M10 در سال 2019 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 8 وارد بازار های جهانی شده و تا اندروید 9 را هم آپدیت دریافت کرده است.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی اقتصادی از سری M می پردازیم.

با ما همراه باشید 

تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M10

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  تنها نمایندگی رسمی سامسونگ در استان البرز می باشد.

این مرکز دارای تیمی از تکنسین های حرفه و با تجربه می باشد که تمامی آن ها دارای مدارک معتبر و حرفه ای در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند.

شما اگر از گوشی M10 خود استفاده های کاربری میکنید و به اصطلاح عصای دست شما می باشد ، در زمان رخ دادن مشکلی قطعا به سرعت در پی تعمیر آن می باشید ، اما خوب می دانید که باید به مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید زیرا در صورت رخ دادن دوباره همان مشکل شما نیاز به صرف هزینه ای دوباره نداشته باشید.

تمامی خدمات یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر بدهد.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، تمامی آپشن های یک مرکز تعمیر معتبر را دارد و تمامی خدمات و قطعات تعویضی در این مرکز دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا در هنگام استفاده های ساده گوشی شما داغ می شود؟

یا اینکه باتری شما به درستی شارژ نگه نمی دارد؟

تعدادی از مشکلات دلایل واضحی دارند اما دلایل بسیاری از آن ها به این سادگی قابل رویت نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد که این امر در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج توسط تکنسین های حرفه ای به خوبی انجام می شود.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

تکنسین های ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند ( کاملا رایگان).

خدمات کامل و سریع ( بیشتر تعمیرات و خدمات کمتر از 2 ساعت انجام می شوند).

برآورد حدودی هزینه همراه با پیشنهاد راه های تعمیر.

12 ماه گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

بعد از برآورد هزینه در صوت قبولی شما ، فرم درخواست تعمیرت را پر کرده تا تکنسین های ما به سرعت تعمیرات گوشی M10 شما را شروع کنند .

تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

مشخصات فنی M10

تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرجتعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرجتعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرجتعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی M10

ما به عنوان نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در استان البرز و کرج ، موضف هستیم از قطعات اورجینال همراه با گارانتی برای تعمیرات تمامی گوشی های سامسونگ صرف نظر از مدل آن استفاده کنیم.

ما در کنار تیمی ماهر ، حرفه ای و با تجربه از بهترین تکنسین ها ، همواره آماده حل تمامی مشکلات گوشی های سامسونگ شما هستیم.

تمامی تکنسین های ما دارای مدارک معتبر و حرفه ای بوده و هیچ گونه نگرانی برای تعمیرات گوشی M10 شما نیست.

ما با کیفیت ترین قطعات و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم ولی باز با این شرایط برای اطمینان خاطر شما تمامی خدمات و قطعات دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی M10 خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M10 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M10 در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی M10 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی M10 حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید