تعمیرات گوشی سامسونگ M02 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M02 در کرج

یکی دیگر از مدل های اقتصادی سامسونگ اینبار در سری M برای بررسی در اختیار ما می باشد ، گوشی سامسونگ M02 یکی از چندین گوشی سامسونگ است که در دو سری M و A وجود دارد که از نظر ظاهری همانند هم می باشند.

ما در وبسایت نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ قصد داریم که اطلاع رسانی کاملی درباره گوشی های سامسونگ در تمامی مدل ها داشته باشیم تا شما به راحتی درباره گوشی مورد نظر خود اطلاعات کافی را کسب کرده.

به طور مثال شما گوشی M02 خریده اید و قصد فروش آن را دارید و یا میخواهید این گوشی را به صورت کارکرده خریداری کنید ، باید اطلاعات کافی داشته باشیدد که مشکلات عمده این گوشی چی می باشد ، بازخورد خوبی از نظر منتقدان و کاربران داشته یا نه ، یا اصلا این گوشی پاسخگو نیاز های شما می باشد.

شما می توانید با یک جستجو در سایت ما تمامی مدل های سامسونگ را پیدا کرده و اطلاعات کافی اعم از مشخصات فنی ، بازخورد آن ، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شایع در آن و… را به دست آورید و بهترین تصمیم در زمینه خرید و فروش یا تعمیر را اتخاذ بفرمایید.

ما تمامی گوشی ها را از دو جنبه بررسی میکنیم ، یک جنبه طراحی ظاهری و دیگری از جنبه مشخصات فنی بررسی میکنیم.

ابتدا گوشی سامسونگ M02 را از جنبه طراحی ظاهری بررسی میکنیم ، گوشی که همانند A02 می باشد با همان طراحی درب پشتی ، دوربین ها و صفحه نمایش.

قاب پشتی این گوشی همانند سایر اعضای خانواده سری M از دو دوربین و یک فلش در یک پنل عمودی تشکیل شده است ( بسته به مدل تعداد دوربین ها فرق میکند) که فلش دوربین در زیر آن قرار دارد و چیز دیگری جز نام شرکت سامسونگ در وسط آن قرار گرفته است.

این گوشی حسگر اثر انگشت ندارد و جای آن در قاب پشتی و یا بر روی دکمه پاور خالی می باشد

اسپیکر ، سوکت شارژ ، میکروفون تماس و جک 3.5 میلیمتری هندزفری در پایین گوشی قرار دارد و در بالای آن فقط یک میکروفون فیلمبرداری قرار گرفته است.

پنل جلویی M02 یک صفحه نمایش قرار دارد که حاشیه آن بسیار کم شده و دوربین سلفی در بالای آن به صورت قطره ای قرار گرفته است ، اسپیکر تماس و سنسور آن در حاشیه بالای گوشی مخفی شده است.

سامسونگ در گذشته مدل های سری A را به صورت A5 ، A6 ، A7 نام گذاری کرده بود اما با افزایش تعداد آنها و به نوعی اتمام ظرفیت اعداد سری های جدید گوشی های اقتصادی خود را با اضافه کردن یک صفر به نام آن وارد بازار کرده ( A01،A02و…).

سامسونگ این گوشی را به عنوان یک گوشی اقتصادی وارد بازار کرد بر خلاف سایر گوشی های سری M که گوشی های میان رده محسوب می شوند.

این گوشی در سال 2021 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 10 وارد بازار جهانی گوشی های هوشمند شد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب میپردازیم.

باما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M02 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M02

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

اگر برای گوشی M02 شما مشکلی پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست ، شما میتوانید با مراجعه جضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ارئه گوشی خود ، یک بررسی کامل دریافت کنید تا تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ M02 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی M02 مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی M02 خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی ( در صورت در خواست)

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

ضمانت 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

خدمات سریع ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان M02خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ M02 در کرج

مشخصات فنی سامسونگ M02

تعمیرات گوشی سامسونگ M02 در کرج

 

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M02 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M02 در کرج اعتماد کنیم؟

امروزه با وجود افراد سود جو ، اعتماد به تعمیر کاران سخت شده است، ما همواره در پی جلب اعتماد شما عزیران بوده .

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج ، و صحبت با متخصصین با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های سامسونگ توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های سامسونگ خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های سامسونگ از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های سامسونگ خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

 

پیام بگذارید