تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A9

A9 یکی از بهترین گوشی های سری A (قدیم) که کمتر کسی شاید حتی تصویر آن را دیده باشد ، اما این دلیل بر خوب نبودن آن نمی باشد و تنها میتوان گفت بد شانسی این گوشی بوده که نتوانسته برای خودش جایگاهی داشته باشد.

این گوشی با وجود اینکه جزو سری قدیمی A می باشد اما طراحی آن همچون سری جدید است و شاید به خاطر اینکه مردم انتظار همان طراحی قدیمی را در ادامه داشتن نتوانسته فروشی خوبی در بازار های جهانی داشته باشد.

گوشی A9 در قاب پشتی خود 4 دوربین دارد که تا آن زمان واقعا کم نظیر بوده و حتی گوشی های پرچم دار سامسونگ هم این تعداد دوربین را نداشته اند ، هرچند که امروزه تمامی گوشی های جدید سامسونگ حداقل 3 دوربین را دارند و 4 تا ماژول دوربین چیزه دور از ذهنی نمی باشد.

این 4 دوربین در یک پنل عمودی در گوشه قاب پشتی قرار دارند و فلش دوربین در زیر آن قرار گرفته است که این تعداد دوربین و فلش در زیر هم به نظر کمی زیاد می آید و باید طراحی بهتری برای این مورد می شد.

در وسط قاب پشتی گوشی A9 حسگر اثر انگشت وجود دارد که به صورت تقریبا مربعی طراحی شده و امروزه می توان گفت یکی از ملزومات گوشی های هوشمند به حساب می آید که امروزه بودن آن نقطه قوت نیست ، بلکه نبود آن یک نقطه ضعف محسوب می شود.

A9 قاب پشتی به نسبت ساده ای داره و جز دوربین ها ، فلش و حسگر اثر انگشت ، فقط نام سامسونگ در وسط وجود دارد و چیزه دیگری در قاب پشتی این گوشی وجود ندارد.

برویم به سراغ پنل جلویی گوشی A9 ، جایی که دیگر خبری از دکمه خانه در پایین سفحه نمایش نیست ، دکمه ای که به نوعی امضای گوشی های سامسونگ بود حذف شده اشت ئ دیگر خبری از آن نیست و تمام دکمه هایی که زمانی در پایین صفحه نمایش بوده اند به داخل آن رفته اند و دکمه های لمسی محسوب می شوند.

اولا باید گفت این گوشی نسبت تصویر دراز تری دارد و حاشیه کمتر که تصویر بهتری را به کاربران اراعه می دهد.

در بالای این صفحه نمایش دوربین سلفی به همراه سنسور آن و اسپیکر تماس قرار دارد و در پایین صفحه نمایشی هیچ چیزی وجود ندارد.

در سمت راست دکمه پاور و کم و زیاد صدا وجود دارد ، در سمت چپ گزینه جذابی به اسم دکمه گوگل می باشد که تا به حال در گوشی های سامسونگ نبوده ، دکمه گوگل شاید خیلی عجیب به نظر بیاید اما بسیار کاربردی می باشد شما میتوانید با یک ضربه صفحه گوگل را برای خود باز کنید و به راحتی به جستجو بپردازید.

در لبه پایینی این گوشی سوکت شارژ ، سوکت هندزفری ، میکروفون و اسپیکر قرار دارد و دیگر خبری از اسپیکر قاب پشتی نمی باشد.

یکی از گزینه های جذاب این گوشی پشتیبانی از TYPE-C و شارژ سریع می باشد که با شارژر 18 واتی در کارتون گوشی وجود دارد شما به راحتی می توانید گوشی خود را در سریع ترین زمان شارژ کنید.

در ادامه به نقد و بررسی دقیق تر این گوشی می پردازیم.

با ما همراه باشبد

تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلکسی A9

آیا برای گوشی A9 شما مشکلی پیش آمده و استفاده از آن برای شما در همین حالت سخت شده است؟

آیا در اثر ضربه به صفحه نمایش A9 شما شکسته است؟

تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش یا تعویض دوربین از رایج ترین اقداماتی است که هر روز توسط تکنسین های ما در کرج ما انجام می شود. هر زمان که با A9 خود مشکلی دارید، فوراً به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج مراجعه کنید.

به همراه کارشناسان تعمیر ما، بهترین استراتژی را برای حل مشکلات دستگاه خود انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این، کلیه قطعات تعویضی مورد استفاده برای تعمیرات سامسونگ گلکسی A9 دارای 12 ماه گارانتی هستند که امنیت و اطمینان بیشتری را برای مشتریان ما فراهم می کند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش A9 خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند.

در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

یک بررسی و عیب یابی حرفه ای و تخصصی ( کاملا رایگان).

پیشنهاد بهترین راه های تعمیر و برآورد قیمت حدودی.

تعیمرات فوری ( اکثر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد قیمت و عیب یابی گوشی A9 خود را بدون هزینه دریافت کنید اگر از قیمت راضی بودید بعد از آن فرم درخواست تعمیر را پر کنید تا گوشی A9 شما به سرعت وارد پروسه تعمیر شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج

مشخصات فنی A9

تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A9

ما به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج خود را موظف میدونیم که بهترین کامل ترین خدمات را به شما مشتریان گرامی اراعه دهیم.

ما در کنار تیم متخصص و حرفه ای خود سال هاست در این زمینه فعالیت داشته و خدماتی که به شما اراعه می دهیم به بهترین نحو ممکن است و دارای ضمانت می باشد.

با استفاده از قطعات اصلی و ضمانت دار و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های دنیا دستگاه شما عیب یابی میشود و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما حل خواهد شد.

تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری همراه با بررسی دقیق در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج قابل حل می باشد.

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A9 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A9 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی A9ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید