تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ A50

A50 اینجاست یکی از پرطرفدار ترین گوشی از سری اول خانواده A که اولین گوشی از این سری می باشد که حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه می باشد.

این گوشی در سال 2019 با اندروید 9 روانه بازار شد.

این گوشی نسبت به قیمت ، امکانات و کیفیت ساخت نه جزو گوشی های پرچم دار می باشد نه جزو گوشی های میان رده محسوب میشود.

این گوشی با چینش عمودی ، سه دوربین را در گوشه قاب گوشی و در زیر آن فلش دوربین را جای داده است همان طور که ذکر شده حسگر اثر انگشت زیر صفجه نمایش جایگذاری شده است.

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلکسی A50

آیا گوشی A50 شما هم برایش مشکلی پیش اومده و از استفاده از اون صرف نظر کردید؟

یا بعد از چند سال کارکرد باتری شروع به از کار افتادن کرده است؟ هنگامی که این مشکلات پیش بینی نشده رخ می دهد، اولین کاری که به آن فکر می کنید خرید یک دستگاه جدید است، در حالی که بهترین راه حل تعمیر با شبکه عظیم فروشگاه های تعمیرات موبایل و تبلت سامسونگ در کرج است.

تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش یا تعویض دوربین از رایج ترین اقداماتی است که هر روز توسط تکنسین های ما در کرج ما انجام می شود. هر زمان که با A50 خود مشکلی دارید، فوراً به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج مراجعه کنید.

به همراه کارشناسان تعمیر ما، بهترین استراتژی را برای حل مشکلات دستگاه خود انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این، کلیه قطعات تعویضی مورد استفاده برای تعمیرات سامسونگ گلکسی A50 دارای 12 ماه گارانتی هستند که امنیت و اطمینان بیشتری را برای مشتریان ما فراهم می کند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش A50 خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند.

در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

یک بررسی رایگان و بدون اجبار

توضیح ساده گزینه های تعمیر – از جمله برآورد هزینه و زمان

خدمات سریع و کارآمد (بیشتر تعمیرات در 45 دقیقه یا کمتر انجام می شود)

یک سال ضمانت محدود (شامل قطعات و نیروی کار) برای کلیه تعمیرات

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A50 خود را بدون تعهد دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، سپس فرم درخواست تعمیر خود را پر کنید و دستگاه خود را ارسال و تعمیر کنید.

تعمیرات خود را انتخاب کنید باید صفحه نمایش A40s خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند. در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد: یک بررسی رایگان و بدون اجبار توضیح ساده گزینه های تعمیر – از جمله برآورد هزینه و زمان خدمات سریع و کارآمد (بیشتر تعمیرات در 45 دقیقه یا کمتر انجام می شود) یک سال ضمانت محدود (شامل قطعات و نیروی کار) برای کلیه تعمیرات برآورد رایگان تعمیر دستگاه A40s خود را بدون تعهد دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، سپس فرم درخواست تعمیر خود را پر کنید و دستگاه خود را ارسال و تعمیر کنید.

  • صفحه نمایش:
  • 6.40-inch (1080×2340)
  • دوربین جلو:
  • 25MP
  • دوربین پشت:
  • 25MP + 5MP + 8MP
  • رام:
  • 4GB
  • حافظه داخلی:
  • 64GB
  • باتری:
  • 4000mAh
  • سیستم عامل:
  • Android 9

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

 

 

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

 

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A50

ما به‌عنوان یک ارائه‌دهنده تعمیرات مجاز سامسونگ، از ابزارهای تشخیصی پیشرفته برای تعیین مشکل دستگاه شما و نحوه بهترین رفع آن استفاده می‌کنیم. کارشناسان خبره ما از آنجا شروع به کار می کنند و بسیاری از تعمیرات سامسونگ 2 ساعت یا کمتر طول می کشد.

دستگاه همراه سامسونگ روشن نمی شود

از آسیب سخت افزاری گرفته تا مشکلات شارژ، دلایل بی شماری وجود دارد که ممکن است دستگاه تلفن همراه سامسونگ شما کار نکند. ما یک فرآیند سریع و ساده برای تعیین مشکل ارائه می دهیم  و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

آسیب آب

اگر دستگاه تلفن همراه سامسونگ شما اخیراً با آب تماس پیدا کرده باشد، خوردگی می تواند ایجاد شود و باعث اتصال کوتاه شود. این می تواند شما را با گزینه های تعمیر کمی باقی بگذارد. ما یک تشخیص کامل آسیب آب ارائه می دهیم تا ببینیم مشکل چقدر گسترده است و از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری می کند. بنابراین از کیسه برنج صرف نظر کنید و دستگاه تلفن همراه A50 خود را به فروشگاه me-samsung در کرج خود بیاورید.

صفحه نمایش ترک خورده

رها کردن دستگاه تلفن همراه سامسونگ اجتناب ناپذیر است، زندگی با صفحه نمایش ترک خورده قابل استفاده نیست. بدون توجه به مدل گوشی موبایل سامسونگ گلکسی شما، ما تعمیر و تعویض صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه می دهیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج
تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

جایگزینی باتری

باتری سامسونگ شما به طور طبیعی با گذشت زمان توانایی شارژ شدن خود را از دست می دهد و باعث می شود سرعت گوشی شما کاهش یابد یا سریعتر از بین برود. با باتری‌های باکیفیت موجود در انبار، ما به آن کمک می‌کنیم تا آن را زنده کنیم و باتری شما را با گزینه‌های سرویس سریع و راحت جایگزین کنیم.

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A50 در کرج اعتماد کنیم؟

ما فقط گوشی های سامسونگ گلکسی A50 را با استفاده از با کیفیت ترین قطعات تعمیر می کنیم. این به ما امکان می دهد راه حل های تعمیر قابل اعتمادی را به شما ارائه دهیم و باعث می شود که ما بدون گارانتی کیفیت بالایی را تضمین کنیم. ما همیشه جزو اولین کسانی هستیم که گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی A50 را هنگام عرضه دریافت می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم بلافاصله تعمیر گوشی شما را آغاز کنیم. فقط آن را به نزدیکترین فروشگاه های ما بیاورید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A50 در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید