تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ A21s

امروز ما خواهیم کمی در باره گوشی سامسونگ A21s باهم صحبت کنیم. این گوشی عضوی از خانواده پر جمعیت سری A می باشد که نسبت به مدل های قبلی خود از نظر ظاهری کمی متفاوت می باشد.

گوشی A21s دارای 4 دوربین می باشد که به همراه ، فلش دوربین در یک پنل مستطیلی در گوشه سمت چپ قرار دارد. حسگر اثر انگشت هم مث اکثر گوشی های سری A ، پشت صفحه قرار دارد.

دوربین سلفی هم در گوشه سمت چپ قرار دارد.

این گوشی در سال 2020 با پشتیبانی از اندروید 10 روانه بازار تلفن های هوشمند شد.

 

تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

 

تعمیرات سامسونگ گلگسی A21s

در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ (me-samsung.ir) همراه تیم با تجربه و حرفه ای خود ، همواره سعی و تلاش در رفع مشکلات شما مشتریان عزیز داشته و تمامی خدمات را صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام داده.

امروزه کمتر کسی را می شناسید که از تلفن های هوشمند استفاده نکند. جدایی از تلفن های هوشمند بسیار سخت و تقریبا امری نشدنی می باشد، زیرا بسیاری از کار های روزمره و ارتباطات ما با این تلفن ها انجام میشود.

با این شرایط اگر زمانی مشکلی برای گوشی سامسونگ A21s شما پیش آید ، به سرعت سعی در حل آن دارید تا کار های روزمره شما به روال عادی خود برگرددو

بهتر است گوشی A21s خود را نزد تعمیر کار معتبر و با تجربه ببرید تا خدماتی که به شما ارائه میدهد ضمانت داشته باشد ، زیرا ممکن است در آینده نزدیک همان مشکل دوباره برای شما پیش آید و دوباره هزینه و وقت خود را باید صرف این موضوع بکنید.

چرا به جای اینکه یکبار برای همیشه به صورت اصولی گوشی خود را تعمیر کنید ، حاضر می شوید گوشی خود را به یک تعمیر کار غیر حرفه ای بسپارید که هیچ ضمانتی برای تکرار نشدن این مشکل به شما نمی دهد.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، اینجاست تا با کیفیت ترین خدمات را همراه با ضمانت به شما ارائه دهد.

تعمیرات سامسونگ درکرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا گوشی شما تاچ ناگهانی دارد؟

آیا گوشی شما خیلی هنگ می کند؟

صدای اسپیکر شما وضوح ندارد؟

تکنسین های ما گوشی A21s شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی کامل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت کاملا رایگان.

پیشنهاد بهترین راه حل ها برای تعمیر _ برآورد هزینه تعمیرات

خدمات سریع و کارآمد (بیشتر تعمیرات در 45 دقیقه یا کمتر انجام می شود)

یک سال ضمانت برای کلیه تعمیرات (شامل قطعات و نیروی کار)

بررسی و برآورد رایگان تعمیرات گوشی سامسونگ A21s شما به همراه 12 ماه گارانتی معتبر. در صورت رضایت شما از قیمت ، می توانید درخواست تعمیر خود را برای ما ارسال کرده تا پروسه تعمیر در نمایندگی رسمی تعمیر گوشی های سامسونگ در کرج شروع شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

صفحه نمایش:

6.5″ (16.51 cm)

حافظه داخلی:
64 GB
دوربین:
48+8+2+2 MP
باتری:
5000 mAh
رام:
4 GB
پردازنده:
Exynos 8 Octa
سیستم عامل:
Android 10
تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A21 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A21s

نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) متخصص در تعمیرات گوشی های سامسونگ به خصوص ، گوشی های سری A در کرج و تمامی استان البرز می باشد.

ما سال هاست سعی در حل مشکلات شما عزیزان داشتیم و با تجربه و مهارت خود توانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

شما میتوانید برای حل مشکل خود به مرکز ما مراجعه گرده و با یک بررسی کامل ، متوجه تمام مشکلات شده و با راهکار های پیشنهادی تصمیم نهایی خود را در خصوص تعمیر گوشی سامسونگ گلگسی A21s خود بگیرید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

مشکلات صفحه نمایش A21s

بسیاری از کاربران از عملکر صفحه نمایش خود اصلا راضی نیستند ، آن ها می گویند سرعت لمس گوشی A21s آن ها بسیار پایین است و لمس ان ها با تاخیر عمل می کند و در بعضی از مواقع اصلا تاثیری ندارد.

این مشکل به چند دلیل می تواند باشد.

یکی از اصلی ترین آن ها کیفیت پایین صفحه نمایش A21s نسبت دیگر رقبای خود می باشد ، و به همین دلیل فروش این گوشی نسبت به رقیبان خود بسیار پایین تر بوده.

علت دیگر می تواند محافظ صفحه نمایش شما باشد، شما با انتخاب یک محافظ صفحه نمایش با کیفیت یا فقط تعویض آن میتوانید تا حدودی این مشکل را حل کنید.

شما میتوانید با آپدیت رابط کاربری A21s خود تا حدودی این مشکل را حل کنید ، زیرا بعضی اوقات این مشکلات از نرم افزار و یا در بعضی از اوقات سخت افزار می باشد و با امتحان هر کدام یک از این راهکار ها ممکن است کمک به بهبودی لمس صفحه نمایش شما کند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A21s در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A21s در کرج اعتماد کنیم؟

هرگز ریسک سپردن گوشی خود به تعمیرکار غیر حرفه ای و غیر معتبر را نپذیرید ، زیرا شما هزینه خواهید داد و در قبال آن خدمات با کیفیت و همراه با گرانتی میخواهید .

این خدمات از عهده تعمیر کاران غیر حرفه ای خارج است و از آن جایی که هیچ ضمانتی در قبال خدمات به شما نمی دهند ، در صورت بروز دوباره مشکل ، شما باید دوباره هزینه ای پرداخت گنید.

چرا به جای صرف وقت و هزینه اضافی ، یکبار به صورت اصولی و حرفه ای گوشی A21s خود را تعمیر نمی کنیدو

تمامی خدمات تعمیری و قطعات استفاده شده در نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج ، تعمیرات تمامی گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی تا تا مدل های پرچم دار انجام می شود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید