تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A02

پایین ترین مدل گوشی های هوشمند سامسونگ در سال 2021 امروز برای بررسی اینجاست، A02 گوشی که مشخصات نرم افزاری بسیار پایین تری از بقیه محصولات سامسونگ دارد.

تمامی گوشی های سری A سامسونگ از سال 2019 به بعد یک طراحی مشابه دارند که A02 از این قاعده مثتسنا نمی باشد.

قاب پشتی این گوشی همانند سایر اعضای خانواده سری A از دو دوربین و یک فلش در یک پنل عمودی تشکیل شده است ( بسته به مدل تعداد دوربین ها فرق میکند) که فلش دوربین در زیر آن قرار دارد و چیز دیگری جز نام شرکت سامسونگ در وسط آن قرار گرفته است.

این گوشی حسگر اثر انگشت ندارد و جای آن در قاب پشتی و یا بر روی دکمه پاور خالی می باشد

اسپیکر ، سوکت شارژ ، میکروفون تماس و جک 3.5 میلیمتری هندزفری در پایین گوشی قرار دارد و در بالای آن فقط یک میکروفون فیلمبرداری قرار گرفته است.

پنل جلویی A02 یک صفحه نمایش قرار دارد که حاشیه آن بسیار کم شده و دوربین سلفی در بالای آن به صورت قطره ای قرار گرفته است ، اسپیکر تماس و سنسور آن در حاشیه بالای گوشی مخفی شده است.

سامسونگ در گذشته مدل های سری A را به صورت A5 ، A6 ، A7 نام گذاری کرده بود اما با افزایش تعداد آنها و به نوعی اتمام ظرفیت اعداد سری های جدید گوشی های اقتصادی خود را با اضافه کردن یک صفر به نام آن وارد بازار کرده ( A01،A02و…).

سامسونگ این گوشی را به عنوان یک گوشی اقتصادی وارد بازار کرد بر خلاف سایر گوشی های سری A که گوشی های میان رده محسوب می شوند.

این گوشی در سال 2021 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 11 وارد بازار جهانی گوشی های هوشمند شد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب میپردازیم.

باما همراه باشید
تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A02

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر A02 شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی A02 دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی A02 شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کینید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی A02 مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی A02 خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی به صورت رایگان.

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

گارانتی 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

تعمیرات فوری ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان A02 خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

مشخصات فنی A02

  • صفحه نمایش: 6.50-inch (720×1600)

 

  • پردازنده: quad-core

 

  • دورببین سلفی: 5MP

 

  • دوربین اصلی: 13MP + 2MP

 

  • رام: 3GB

 

  • حافظه داخلی: 32GB, 64GB

 

  • باتری: 5000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 10

تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A02

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج(me-samsung.ir) متخصص در تعمیرات گوشی های سامسونگ در سراسر استان البرز به خصوص گوشی های سری A .

ما سال هاست با افتخار در کنار شما هستیم ،سال هاست با تیمی از تکنسین های حرفه ای و با تجربه سعی در بررسی و حل مشکلات شما داریم.

برای دریافت اطلاعات کامل تر کافیست مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ درکرج داشته باشید و با توضیح کامل درباره مشکل گوشی A02 خود ، بهترین پیشنهادات درباره تعمیر گوشی را دریافت کنید و یک بررسی و عیب یابی کاملا رایگان دریافت کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

  باتری گوشی زود خالی میشه؟

باتری گوشی یک قطعه مصرفی می باشد که باید بعد از مدتی تعویض شود ، عمر مفید باتری شما بستگی به نوع اسفاده شما دارد.

مثلا اگر گوشی شما زیاد زیر نور خورشید باشد یا زیاد گرم شود ، استفاده زیاد از گوشی در حال شارژ ، استفاده زیاد از پاور بانک و استفاده از آداپتور و کابل غیر اصلی مواردی است که طول عمر باتری شما را کاهش می دهد و احتمال آسیب به IC شارژ را زیاد میکند.

اگر احساس میکنید ال سی دی گوشی شما کمی برجسته شده و سر جایش نیست و باتری شما مثل قدیم شارز نگه نمی دارد متاسفانه باید بگیم که به احتمال زیاد باتری شما باد کرده و وقت تعویض آن رسیده است.

باد کردن باتری از پشت به صفحه نمایش و یا فریم گوشی فشار می آورد و باعث خرابی آن ها می شود پس بهتر است قبل از اینکه باتری شما به بقیه قطعات گوشی آسیب برساند آن را تعویض کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A02 در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید