تعمیرات گوشی سامسونگ M12 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M12 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M12

یکی دیگر از گوشی هایی که در هر دو سری M و A وجود دارد ، گوشی سامسونگ گلگسی M12 که کاملا شبیه برادر خود یعنی A12 می باشد و در معدود مشخصات فنی با هم تفاوت دارند اما از نظر استقبال توسط کاربران ضعیف تر از برادر خود عمل کرده است.

در صد ها مدل گوشی سامسونگ بسیاری از مدل ها از نظر ظاهری بهم شبیه هستند و در بعضی از موارد مثل A12/M12 این گوشی ها کاملا باهم طراحی یکسانی دارند و شاید برای شما کمی سخت باشد که بین این دو یک گوشی را برای خرید خود انتخاب کنید ، ما اینجا هستیم تا با بررسی دقیق تمامی گوشی های سامسونگ شما را در خرید ، فروش و تعمیر گوشی های سامسونگ کمک کنیم.

تمامی گوشی ها باید از چندین لحاظ مورد بررسی و نقد قرار بگیرند ، مثلا از نظر طراحی ظاهری ، جنس بدنه ، مشخصات فنی ، بازخورد کاربران و … تا شما با اطلاعات کامل برای یک خرید خوب اقدام کنید.

در این مطلب اول گوشی سامسونگ M12 را از نظر طراحی ظاهری مورد نقد و بررسی قرار میدهیم.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک بوده تا هم گوشی سبک و خوش دست و هم ارزان تری باشد ، در بالا سمت چپ قاب پشتی 4 ماژول دوربین قرار دارد که یک پنل مربعی قرار دارد که در زیر این پنل فلش دوربین جای گرفته که این طراحی برای بار اول در گوشی سامسونگ A12 دیده شد که بعد از آن در چندین گوشی دیگر هم این طراحی انجام شد.

در طراحی قاب پشتی کمی خلاقیت به خرج داده شده و طرحی راه راه حک شده که زمانی که شما گوشی را در دست میگیرید حس جالبی به شما میدهد ، جز نام سامسونگ در قاب پشتی هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

برویم سراغ طراحی پنل جلویی که همانطور انتظار میرود در گوشی های میان رده سامسونگ دوربین در بالای صفحه نمایش به صورت قطره ای قرار دارد که تقریبا جاشیه کمی را برای صفحه نمایش این گوشی ایجاد کرده است و اسپیکر تماس و سنسور های آن در همان حاشیه بالای دوربین قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ M12 در سال 2021 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و مورد استقبال کاربران گوشی های هوشمند قرار گرفت.

این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه 11 پشتیبانی میکند اما متاسفانه برخلاف بسیاری از گوشی های سامسونگ آپدیتی دریافت نمی کند.

در ادامه به نقد و بررسی بیشتر  این گوشی میان رده اما جذاب میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M12 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M12

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر M12 شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی M12 دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی M12 شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کینید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا صفحه نمایش گوشی M12 شما شکسته است؟

آیا گوشی شما در اثر برخورد با آب مشکلاتی برایش پیش آمده؟

یا اینکه باتری گوشی شما به خوبی شارژ نگه دارد؟

کارشناسان ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی میکنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی کامل به صورت رایگان در صورت در خواست شما.

خدمات سریع و کار آمد ( بیشتر خدمات ما زیر 2 ساعت انجام می شود)

برآورد هزینه و پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

یک سال گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه M12 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ M12 در کرج

مشخصات فنی سامسونگ M12

تعمیرات گوشی سامسونگ M12 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ M12 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی M12 در کرج اعتماد کنیم؟

ما با چندین سال سابقه در خصوص تعمیرات گوشی های سامسونگ توانایی شناخت قطعات خوب از بد را داریم پس خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا برای تعمیر گوشی M12 شما از قطعات اصلی استفاده خواهد شد .

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید